{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Godt jeg har ondt i ryggen! {{forumTopicSubject}}

Jeg er egentlig imod trafik ophidselser, men i dag kom det sku over mig.

Jeg har så "heldigvis" ond i ryggen pt. så jeg kunne godt nærre mig, fra at lave ballade.

Jeg køre min sevanlige vej hjem fra arbejde, havde valgt Nimbussen med sidevogn i dag. (ikke verdens hurtigste)
En Pegoy Partner (eks. postbil) kommer ud fra en sidevej og accelerere langsomt, så jeg kommer op bag ved ham, og ved ca. 74 km/t stopper han acceleration og holder farten, der er så et Laaangt lige stykke inden man kommer til den by jeg bor i, jeg vælger at overhale da der bliver fri, i det jeg når op til hans sidedør accelerere han med samme fart som jeg, til sidst med 94 km/t og en modkørende der kommer tættere på, må jeg tvinge mig ind og håbe at han giver efter når jeg kommer, hvilket han heldigvis gjorde.

Der var jeg sku tæt på at stoppe op og hive svinet ud af den gamle postbil, og knalde ham en. (så godt jeg havde ondt i ryggen). smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt jeg har ondt i ryggen!
  • #1   21. maj 2008 MOTO.

    Nu er det også min normale holdning. men når man er ved at blive bevidst slået ihjel så kniber det sku alligevel.

    Og lidt svært at ændre taktik når man hænger ved venstre forhjul med hanen i bund med andre biler bagved ham der også ville forbi, og en der kommer imod.

    Det er både ulovligt og en underlig adfær at øge sin hastighed med 20 km/t imens man bliver overhalet, de 94 km/t var alt hvad der var i den på det tidspunkt.


  • #2   21. maj 2008 køb en dåseåbner

  • #3   21. maj 2008 Det er drønirriterende - han skulle hænges op i n....... og hejsesned i snå liderlige ryk, men.....inde i hans madkasse er idioten den stærkeste, selv om han er idiot..

    Jeg plejer at holde ind og lukke damp ud, jeg gider simpelthen ikke køre (hverken det ene eller det andet), hvis jeg er arrig


  • #4   22. maj 2008 Flemming J

    Nu er det da heldigvis ikke så tit man møder sådan et fjols - Jeg tror det er din gamle Nimmer han var misundelig på - Jeg har prøvet nogenlunde det samme på min gamle BSA - Ham fulgte jeg pænt hjem, og fortalte lidt om færdselsregler - Hans kone gav mig for øvrigt fuldstændig ret - han køre som en idiot, fortalte hun - Det kunne være hun mente han skulle ha' en lektion mere.... :-)) - Nå det var dengang - nu gider jeg ikke rende rundt og lege kærelærer mere - så jeg lader bare være med at overhale - eller drejer fra og finder en anden vej - De lære det alligevel aldrig - de stakkels underkuede voldsramte ægtemænd.

    Ps. Der må jo være en årsag til, at de opføre sig så tåbeligt i trafikken

    Mvh Lennart


  • #5   22. maj 2008 Hold da kæft hvor ville jeg ønske jeg havde jeres tålmodighed, for jeg bliver sindsyg tosset og vil både slå ham, bilen og alle hans efterkommere ihjel, derfor er jeg nød til at holde ind til siden og tage en puster og falde ned igen.
    Heldigvis har jeg en rigtig god ven som jeg prøver at "efterligne" han kører stille og roligt videre og lader faktisk som ingenting når bilister chikanerer ham, der er ingen HILSEFINGER, hovedrysten eller andet.


  • #6   22. maj 2008 Lars S

    Misforstå ikke - lysten tror jeg vi alle har. At vi ikke gør det er jo netop fordi vi ikke vil være på samme åndelige niveau så dunkenødden her:-)


  • #8   22. maj 2008 Det er nemlig korrekt Mikkel J..

    Jeg har kørt på Nimbus i 14 år. Jeg ved godt at man nogle gange er nød til at lægge sig bag ved igen når der ikke er kræfter til at overhale, det kan jo ske det blæser mere end man havde regnet med når man ikke køre i læ længere. smiley

    Men denne mand holdte mig bevidst ude i modsatte vejbane, og jeg var ikke sikker på at der kunne blive panik plads til mig bag ved hans bil, fordi der allerede var fulgt op. Vi var flere der havde kørt 74km/t. bag ved ham, og som gerne ville forbi.

    Og jeg har normalt også tålmodighed, og overbærenhed. men ham her havde jeg bare lyst til at slagte, da jeg kørte ude på hans forskærm og kiggede ind på ham for at indikere at han skulle holde igen, sad han bare og stirede ret frem.


  • #9   23. maj 2008 Lars:

    Godt du ikke gjorde det.

    Idioten havde sandsynligvis bare påkørt dig bagefter - kun for at imponere tøsen


Kommentér på:
Godt jeg har ondt i ryggen!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce