{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Ferie i Egypten - Sharm El Sheik {{forumTopicSubject}}

Hey alle smiley

Kæresten og Jeg har bestilt rejse til Sharm El Sheik i Egypten den 15. marts, og vi glæder os rigtig meget til at komme væk fra kulden i danmark smiley

Vi skal bo på et hotel der hedder: Tropicana Jasmine Club, flyve med et selskab der hedder BH Air (Balkan Holidays), og rejse med Falk Lauritsen.

Og så kom jeg til at tænke på, om der tilfældigvis skulle sidde nogle derude, som har boet på det samme hotel? eller fløjet med samme selskab?

Vh.
Kenneth Mikkelsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie i Egypten - Sharm El Sheik
  • #1   2. mar 2009 Jeg glæder mig også helt vildt smiley Skal helt sikkert ud og dykke, har læst mig til, at det er noget af det bedste dykkervand der findes dernede.

  • #2   3. mar 2009 Det er totalt i orden der nede.Vi har boet på Jolie ville resort ***** .total flot vand vi var ud og dykke hver dag.pas på når i tager taxa de er nogen røver.Lad vær med og tag falsk taxa ( en uden reklamer) de er syge.... husk og købe hånd sprit der nede smiley god tur

  • #3   4. mar 2009 jeg skal også derned for første gang sammen med min kæreste tæt på naama bay, men hotellet er "sharm holiday" og vi rejser med atlantis-rejser, ellers ved jeg intet om det...

    jeg arbejder i billund lufthavn og kan sige at BH flyver meget stabilt smiley


  • #4   4. mar 2009 marius F: Tak for tippet med taxaerne, det vil vi helt sikkert huske smiley

    Simon G: Det var rart at vide, min kæreste er sq ikke helt glad for det, kom til at fortælle hende at det var et fly, magen til det der styrtede ned i Hudson floden i New York, som vi skal flyve med, ups smiley Men mener nu nok, at flyve er den generelt sikreste transportmåde der findes smiley



  • #5   5. mar 2009 haha ikke et klogt valg, min kæreste er heller ikke vild med det,
    er det seriøst med taxa? hvad skal man så vælge?
    er der egenlgit nogle der ved om der er store shoppe muligheder i namaa bay ? vi skal bo på sharm cliff


Kommentér på:
Ferie i Egypten - Sharm El Sheik

Annonce