{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Ferie i Egypten i august? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Kæresten og jeg er ved at kigge på sommerferie, og eftersom vores tur til Egypten i marts måned var rigtig lækker, så tænker vi på at tage derned i slutningen af august igen.

Vi tænker dog på om det stadig er for varmt derned til den tid? Så hvis der er nogle af Jer derude, som har erfaringer omkring dette, så vil jeg da gerne høre fra jer smiley

Vi har kigget på nogle hoteller der hedder :
Royal Grand Sharm , Hilton Sharm Waterfalls ,
Hilton Sharks Bay og Sharm Holiday

Så hvis der også sidder en af Jer derude, der har været på et af disse, så vil jeg da også gerne høre hvad I mener om stederne smiley

Vh.
Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie i Egypten i august?
  • #1   3. jun 2009 For nogle år siden var jeg på rundrejse i Egypten i starten af september.
    Det var helt uhyggeligt varmt.

    Bonus ved årstiden var at det eneste sted vi stod i kø var ved Abu Simbel. Mange af de andre turistattraktioner havde vi for os selv, 2 danskere, 1 guide og en masse soldater.


  • #2   3. jun 2009 Har os været i sharm i august. virkelig virkelig varmt. nok for varmt for mange, men jeg sys det var lækkert nok.

  • #3   3. jun 2009 Hej
    Har opholdt mig i Dahab i gemmen længer tid , ja det er meget varmt i august
    menn så slemt er det jo helller ikke , vandet er da lige ved siden af

    men kom dog væk fra sharm, og ta op til dahab /nuveba der ligger blue hole
    det tar 2 timer med bus

    Hilsen Claus


  • #4   3. jun 2009 mig og konen var dernede for 2 år siden sidst i juli (sharm) havde ca 50-55 grader så kunne kun holde til at ligge i vandet og se på fisk Lidt for varmt til mig, men jag skal F derned igen og glo på nemo

  • #5   3. jun 2009 Som claus skriver tag til dahab der var vi på tur til det er lige mig og ikke så mange turister og blue hole skal opleves ; tui har rejser dertil

  • #6   3. jun 2009 Ej hold op... Sharm holiday er rigtig nice, og varmen er sku ik noget probelm.
    Det er jo det man tar derned for..!

    Pisse lækkert.. - book det..


Kommentér på:
Ferie i Egypten i august?

Annonce