{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FROST FRIT!
  • #1   9. mar 2010 Så snart temp er over +5 grader i dagtimerne, er det vist tid til at give forhandleren som har min MC stående i vinter-hi besked om at trille den frem og gøre den klar til afhentning. Da der er ca 200 km derop, er det et helt ritual i sig selv at hente den hjem. Så jeg glæder mig da, og følger skarpt temperaturkurvens færd opad.

  • #2   9. mar 2010 14 dage mere.. 14 dage mere.. 14 dage mere..

    Så lad det vælte ned med regn nu i 14 dage, og så slukkes der ellers for vandet, og så er vi igang!


  • #3   9. mar 2010 Jesper H: Ja, jeg ringer bare til mig selv, og så går jeg ud i garagen og starter dyret op:-) Men dejligt med lidt ritualer her til sæsonstart. Det gør ligesom at det hele skal planlægges, hvilket er ganske hyggeligt. Og så ved du jo også der SKAL kører 200 km når du henter den, og det er sweet:-)

  • #4   9. mar 2010 Da jeg boede i Silkeborg, havde jeg det ritual, at førstkommende week-end efter at jeg fik mc'en på gaden, tog jeg en tur til Poetch og købte en pose lakrids og 3-4 cola'er! Så tankede jeg op med billig benzin og gav så mc'en kniven hjemad igen! Som regel var jeg nød til at tanke op i Horsens, og der kunne jeg så drikke den første cola, mens jeg gumlede lakridser og funderede over livets fortræffeligheder!

  • #5   9. mar 2010 Kasper K
    Det lyder da som en tur der er værd at overveje smiley
    Så kan man jo også komme hjem og sige at der var en mening med turen, når man drikker sin sidste cola smiley


Kommentér på:
FROST FRIT!

Annonce