{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.678 visninger | Oprettet:

JEG ER SÅ TRÆT {{forumTopicSubject}}

af at folk ikke har styr på reglerne for optagelse af MC'ere herinde.
Godt nok kom mit "Svin" ind men også kun lige.
Mens andre kan smide 3 billeder og NADA info og vupti så er de inde.
Jeg har bestemt mig for at uanset hvor lækker en maskine er så bliver den afvist hvis der står:
Årgang: XXXX
Motor: X ccm
Hestekræfter: X
Fælge: STD
Dæk: JA
Topfart: X
Tuning: (Det kommer an på hvad der er gjort ved cyklen)
Styling: (Det kommer an på hvad der er gjort ved cyklen)
Ekstra udstyr: (Det kommer an på hvad der er gjort ved cyklen)
Bemærkninger: (Er jeg sq sådan set ligeglad med)
Ved man ikke noget om sin cykel så er der rigeligt af cykler at skrive af efter. (Med mindre det er en specialcykel... Men så ved man sq nok også hvad man har med at gøre.
Ellers har bikez.com et rigt udbygget katalog over cykler tilbage fra 1970.
Og kald mig bare en brokrøv.
Jeg synes der er flere herinde der skulle prøve at læse optagelsesbetingelserne for MC'ere:
Specielt det stykke hvor der står... Og dette er copy/paste fra MCG's brugerbetingelser:
Crossere, Quadbikes, ATV'er med 125cc og derover samt trikes, kan oprettes på MotorcykelGalleri.dk. Ligeledes hvis betegnelsen på registreringsattesten er "Motorcykel".


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JEG ER SÅ TRÆT
  • #1   20. mar 2011 Altid noget jeg ikke er helt alene om den holdning.

  • #2   20. mar 2011 Ud af de sidste 5 oprettede cykler er der faktisk kun EN der har tingene i orden.

  • #3   20. mar 2011 Så er vi jo også nogle, som bare er rigtig glade for vores mc'er og gerne vil dele dem med andre - folk som mig der fortrinsvis kører på mc, men som er dybt afhængig af hjælp og gode råd, når det kommer til teknik og mekanik. Jeg kan ikke beskrive mine MC'er i alle de punkter du nævner og som du siger det, så ergo må jeg ikke være med - hvorfor? Jeg er glad for og stolt af mine MC'er og de giver mig stor glæde og fornøjelse. En del af fornøjelsen ved at køre på MC er jo også det sociale aspekt, hvor man møder folk fra alle sider og alle samfundslag - du kræver at vi alle skal være teknisk velfunderede for at have lov til at bruge MCG - Jeg synes du har lov at have din holdning, men jeg synes måske også at du ser lidt snæversynet på sagen - dette er blot min holdning.

  • #5   20. mar 2011 jeg er enig i at det er kedeligt med de profiler hvor der er nada tekst..

    men må dog indrømme det er ligeså kedeligt at læse noget der er copy pastet på engelsk, især det der fylder en hel stil..


  • #6   21. mar 2011 Hvorfor skulle jeg dog stjæle når du åbenbart sagtens selv kan finde specs på en gs 500 - Jeg er ikke så teknisk interesseret som dig og er glad når min mc kører - jeg er her først og fremmest pga. et fællesskab i form at interessen for mc'er og kørsel deraf. Hvor i optagelsesbetingelserne står der at det er hovedsagligt og kun for teknisk interesserede. Jeg er faktisk skuffet over den holdning, da jeg jo mener at det at vi alle har en mc og at vi kan lide at køre giver os det fællesskab der skal til og dermed også skaber grobund for en forståelse af, at vi ikke alle er ens. Jeg synes det er dejligt du er så teknisk interesseret og det er jo præcis hvad jeg håber at kunne benytte såfremt jeg har spørgsmål - men derfra også til at der kræves at jeg selv skal have denne interesse i teknik er der langt imellem. Hvis jeg kopierer hvordan skal jeg så vide om informationerne er korrekte, når jeg ikke har det tilstrækkelige grundlag til at vurdere dem på - jeg synes at folk skulle være mere åbne over for forskelligheder og istedet sætte pris på at vi alle kan forskellige ting.

  • #7   21. mar 2011 +1 på Gitte B....

    Det kan da være ligemeget om der står noget ubrugelig copy pastet viden... Du kan da finde de oplysninger du vil på google... Eller på en af de andre cykler herinde... Det er et galleri, her kan man vise sine motorcykler frem, og deltage i forum, med megen brugbar viden.

    Jeg får personligt ikke en lykkeligere hverdag af at vide hvilken type dæk du kører med.....


  • #8   21. mar 2011 Hvis du er så glad for din cykel så undrer det mig lidt at du ikke vil vide noget om den.

  • #9   21. mar 2011 Fordi jeg er IT konsulent og ikke mc-mekaniker. Jeg er bare en glad kører, der elsker vinden i håret og fællesskabet mellem mc-folket.

  • #10   21. mar 2011 Håber sq ikke for dig at du brækker ned et eller andet sted og skal ringe til en mekanikker og forklare ham at den der "plastikdims" mellem de der to rør sidder og rasler!
    Nu gav jeg bare min holdning til kende.
    At du følte at du var nødt til at forsvare dig betyder jo bare at du følte at jeg ramte et ømt punkt.


  • #11   21. mar 2011 Og skal jeg være helt ærlig så aner jeg heller ikke en hujende fis om min nye/brugte ATV men jeg tog lige tiden til at finde lidt data om den alligevel.

  • #12   21. mar 2011 mon ikke de fleste der lige har købt cykel bare til at starte med vil ha et par billeder ind og vise deres nye legetøj. så kan resten jo komme senere. det primære er jo at kunne vise dyret frem for andre, om det så er kollegaerne eller nogle man har mødt her på siden.

    nu er jeg selv teknik interesseret, jeg er uddannet mekaniker og går og roder med drageracere i min fritid. men det er sku de færreste cykler der rent faktisk har nogle interessante dele eller ombygninger. dem uden skal der jo også være plads til. og så kan det i mine øjne være lidt lige meget hvad folk ved om dem.

    vi er alle af forskellige interesser, aldre og holdninger, det eneste sikre at at alle på siden er mc´ister og det er forhåbentligt vigtigst smiley


  • #13   21. mar 2011 lol.. der er en der har haft en dårlig dag smiley

    DU kan jo være glad for en computer, eller et fjernsyn uden at vide en skid om det ??


  • #14   21. mar 2011 Jeg var med i en diskution på en anden side hvor vi blev enige om at der findes MC'ister og MC-ejere.
    Så må folk selv finde ud af hvilken gruppe jeg synes de hører til.


  • #15   21. mar 2011
    The Globetrotter Tøffedyrene Hellas > Hvad får dig til at tro at vi bekymrer os om hvilken gruppe du synes vi hører til? smiley


  • #16   21. mar 2011 Stedet hedder MCG = MotorcykelGALLERI. og ikke MCT =MotorcykelTEKNIK.
    Så du skal squ nok ikke regne med at en side som denne kører tungt på det tekniske.


  • #17   21. mar 2011 Jeg er sådan set også ligeglad med hvilken gruppe i hører til.
    Mit indlæg gik på at folk afviser cykler der opfylder kravene.
    Jeg har til dato ikke afvist en eneste cykel der opfyldte kravene.
    Men når en ATV på 150 ccm med 10 billeder og rimeligt med info bliver afvist så kommer min holdning til optagelse af andre cykler op til overvejelse.
    Dette var ikke et angreb på nogen... Nok nærmmere et los i røven til andre.
    Og Buggi. Jeg håber at du læste mit 1. indlæg.


  • #18   21. mar 2011 @ Lars(Århus)R
    Det tekniske på denne side har jeg for længst opgivet.
    Det findes der mange bedre sider til.


  • #19   21. mar 2011 The Globetrotter Tøffedyrene Hellas>
    Jeg læste skam dit første indlæg, men det var bare ikke det jeg kommenterede på. smiley


  • #20   21. mar 2011 smiley

  • #21   21. mar 2011 Men måske en lille ændring på siden kunne hjælpe.
    Hvis nu folk var nødt til at kommentere deres afvisning så de ikke længere var helt anonyme så kunne det være at folk ikke var så krakilske mere.


  • #22   21. mar 2011 Der er aldrig en pige/kvinde der bliver afvist uanset hvor ringe deres beskrivelse! Diskrimininering så det basker!!!
    Men sådan er savlende mænd, fedterøve !!!


  • #23   21. mar 2011 Hej Gitte.
    Og velkommen til. Kan se du er ny på MCG fra i dag. det er IKKE alle der taler sådan herinde.

    Med det sagt, er jeg delvist enig med trådstarteren.
    Jeg er sgu egentligt ligeglad med hvor lidt, eller hvor meget folk skriver om deres MC, det der pisser mig lidt af, er at hvis man kommer med en Harley, og ikke kan skrive enskid om den, ja så kommer man da ind. For det r jo en rigtig motorcykel. Men den lille GS500, eller Spjætteren, eller noget helt tredje, ja så bliver der pludseligt krævet mange flere, og mget bedre billeder, og hlst en lang roman om hvor gost cyklen kører og hvor den er købt...

    Det er så bare min mening.


  • #24   21. mar 2011 @Cherry
    Taler hvordan???
    Synes jeg holdt en rimelig tone hele vejen igennem.
    Det skal så også lige siges at jeg har sendt en PB til Gitte hvor jeg undskylder at det endte i denne diskustion. Samt et link til mere info.


  • #25   21. mar 2011 Allan R og Cherry. Både min Road King og min Yamaha blev afvist første gang og jeg er ret sikker på at min Road King er en Harley, og jeg er HELT sikker på at jeg er en pige.

  • #26   21. mar 2011 Annette...
    Du bor i Sverige.
    Jeg havde det samme problem med min første MC fordi den er på Græske plader.

    Havde I forresten en god tur til Superrally sidste år?
    Vi nåede aldrig at mødes.
    Var ellers ved færgen både i Igoumenitsa og i Patra om onsdagen som vi vist snakkede om.


  • #27   21. mar 2011 Hey Globetrotter. Min Yamaha var stadig på dansk plade første gang jeg prøvede at få den ind, men der var den jo heller ikke en Harley;) Og jo tak. Det var en fantastisk tur derned. Hoppede af færgen i Patras allerede om tirsdagen, Tyskland gik lidt hurtigere end forventet da det regnede hele vejen. Men ellers et fedt træf. Syntes der var lidt for meget rockerdominans med forbestilte pladser og altid et par bevingede rygmærker ved indgangen. Men du ved. En flok bikere, kolde bajere og gid musik, så er der fest.

  • #28   21. mar 2011 Var kun selv inde på pladsen onsdag og torsdag så trak jeg videre til en hyggetur med en flok venner.
    Men var da lige ved at få Skyggen med ind.


  • #29   21. mar 2011 Er nødt til lige at pine mig selv; hvordan er vejret i Grækenland?? Kong Vinter giver bare ikke slip på Norden. Fik sne igen for et par dage siden...

  • #30   21. mar 2011 ....er selv ret glad for kvinder men aner intet om dem. smiley

  • #33   21. mar 2011 KORS ... endnu en der har besluttet sig for at lave sine egne regler smiley
    Det er til at kaste op over, det der selvbestaltede Sheriff'eri !

    Hvis galleriet virkeligt mente, at alle MC'e skulle ydfyldes med alle data, så havde de vel lavet et opslagsværk til det, så man bare kunne knaste sin cykel ind og så blev alle værdier udfyldt med standard ...

    Skulle man blive træt af noget, så er det de uhyrlige forum-imbeciler herinde, der skriver 17 tråde om det samme emne, bare fordi de ikke fatter, at det de har skrevet er så lamt, at ingen gider at svare ... eller de rigtigt rigtigt mange herinde, der slet ikke ejer en eneste af de MC'er de har oprettet ... og glem ikke de, der bliver ved med at øffe løs om deres elendige scootere og atv'er ... man kan ikke sætte noget som helst til salg før der kommer en af de der båtlåger og skriver : vil du bytte med danmarks hurtigste banescooter ?" ... eller "bytte med min kinesiske ATV ?" ...

    Så nej, der er ingen grund til at stemme en førstegangs (eller 30te gangs) MC-ejer ud, fordi de ikke lige interesserer sig skide meget for, om deres cykel har 34 eller 36,5 heste, og om hjulstørrelsen er standard eller ej !
    Der er til gengæld AL mulig grund til at stemme nye og positive mennesker som Gitte ind, og så er jeg sQ ligeglad om det er mænd eller kvinder, de er ens med styrthjelm og læderdragt ... faktisk er der flere langhårede mænd end kvinder på MC :-|

    og ja ... jeg er også morgensur og blevet tvunget urimeligt tidligt på arbejde smiley


  • #34   21. mar 2011 why care?

  • #35   21. mar 2011 Jeg kan altså ikke forstå, at folk flipper lodret når en "mc" bliver stemt ud..

    Der er et stemmesystem på MCG, og der står ikke nogle steder, at man SKAL stemme en mc ind, hvis den overholder de gældende regler, ligesom der heller ikke står nogle steder, at man IKKE skal stemme en mc ind, hvis den ikke overholder gældende regler..

    Det er op til folk selv at bestemme om de vil stemme ud eller ind.
    Om de så stemmer ud eller ind, af den ene eller den anden grund, det er helt op til folk selv..
    Så længe der et stemmesystem, vil det altij' altij' være sådan..

    Jeg syntes det er ved at være lidt latterligt som folk piver når der "MC" ikke bliver stemt ind første gang..

    Der skal 50 IND stemmer til, eller 50 UD stemmer til.
    Hvis det bliver udstemmerne der først når 50, ja så er det fordi der er flere der IKKE kan lide din mc, end der er folk der kan li' den..
    Det er jo ikke raketvidenskab.. smiley


  • #36   21. mar 2011 Christian
    du skylder hermed en rengøring af tastatur og skærm

    havde lige fyld fjæset med faxe kondi da jeg nåede til "en af de der båtlåger "

    smiley


  • #37   21. mar 2011 Folk fattede åbentbart ikke mit første indlæg.
    Jeg har stemt alt ind indtil nu...
    Men når cykler DER OPFYLDER KRAVENE bliver stemt ud så står jeg af.


  • #38   21. mar 2011 Tag en kiks.. smiley

    Uanset hvad, så er det den der klikker på knappen der bestemmer..
    Om så cyklen er nok se vel beskrevet, og der er 15 fede billeder, så er det stadig den der trykker på stemme knappen der bestemmer om der skal trykkes "IND" eller "UD".


  • #39   21. mar 2011 Udstemme til alle .....

  • #40   21. mar 2011 Globe:
    Get a life!


  • #41   21. mar 2011 holder sq med The Globetrotter Tøffedyrene Hellas
    du får min indstemme


  • #42   21. mar 2011 • Ni©kN@me²º¹¹ ™ • <S@lt Creek> •

    VIP


    Skrevet: 21-03-2011 07:17:32

    Globe > Jeg tror da lige, du skal checke, hvad "reglerne" er, og sætte dem i forhold til de regler, du selv har fundet på.Nye brugere har nok nemmere ved at forholde sig til, hvad der står på skærmen, end til hvad du selv har fundet på.
    Kigger du overhovedet på MC'en mere end den ene gang, hvor du stemmer den ind/ud - eller sidder du bare og leder efter tomme felter...?

    Nu har jeg ikke lavet nogen som helst regler. Men det er der åbentbart andre der har eftersom de giver udstemmer til cykler der opfylder kravene.
    Og da jeg bygger en del om kigger jeg rent faktisk på rigtig mange cykler mere end den ene gang hvor de skal have min stemme. Det kunne jo være at der var stumper fra andre cykler jeg kunne bruge. Men det fiinder jeg jo ikke ud af når der er begrænsede oplysninger på dem.
    Hvem er det der synes de skal lege sheriffer. Dem der retter sig efter reglerne eller dem der stemmer ud fordi de ikke kan lide cyklen???

    HUNTER! !



    Skrevet: 21-03-2011 18:27:31

    Globe:
    Get a life!

    Ja Hunter... Nu vil jeg ud i det gode vejr og nyde mit liv og min MC som jeg rent faktisk gør året rundt i modsætning til andre der er nødt til at have et rullende drivhus med snekæder om vinteren.

    Venlig hilsen
    Globe


  • #43   21. mar 2011 En MCíst der hænger sig i regler..? Hvad bliver dog det næste..kors...
    Jeg kunne ikke være mere ligeglad med om der stod "Goddaw" + et billede af en hamster. I min verden er der bare nogle der har ALT for meget tid....


  • #44   21. mar 2011 ..hvis man har betalt for at være på galleriet har man sgu´nok en interesse i det...

Kommentér på:
JEG ER SÅ TRÆT

Annonce