{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.275 visninger | Oprettet:

Baby galleri {{forumTopicSubject}}

For at have bedst bedømte baby skal den åbenbart være død?

http://i46.tinypic.com/30wqd7r.jpg

Syntes nu altså det er en smule små perverst. Kan godt forstå folk er kede af det, og de skal formentlig lide under savnet resten af livet, men ærlig talt, så virker det bare forkert at have en "Bedst bedømte" liste med døde babyer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baby galleri
  • #1   29. jul 2012 Det er generelt sygt at folk "opretter" deres babyer som
    om det var er køretøj.


  • #2   29. jul 2012 For helvede hvor er det da sygt... havde ikke engang set der eksisterede et sådan galleri

  • #3   29. jul 2012 Måske skulle de oprette et dødtbarn-galleri.dk for at give dem der har bør n i live, en chance for at komme på top 5 listen....

  • #4   29. jul 2012 det gir jo ingen mening....

  • #5   29. jul 2012 klamt

  • #6   29. jul 2012 Sindssyge kællinger!!

  • #7   29. jul 2012 Sikke mange negative ord i dag!!!!!!!!!

    JA, det er sku underligt, at de "bedst bedømte" er døde!!
    OG JA jeg syntes et babygalleri er underligt!!

    MEN DET SAGT, der er et stort behov, hos dem der har mistet deres barn, for at komme videre i livet. for nogle af dem, er dette en måde, en måde, hvor de kan tale om deres baby, deres drøm, den del af deres liv, der alligevel ikke blev til noget.....

    HVEM er vi, at dømme dem for det?
    OG så vidt jeg kan se, er de da ikke oprettet, som vi opretter MC'er.... der mangler KLART, 100-0 bremsespor!!!


  • #8   29. jul 2012 Hvorfor er det ikke et "kone-galleri"?

  • #9   29. jul 2012 He he, de gallerier er lettere smadrede...

    Min kæreste sidder ret tit på bryllupsklar.dk, og der er altså også nogle pænt syrede tråde. Når så man bliver gift rykker man videre til babyklar.dk og så står hormonerne i frit flor. Tag og kig lidt i det en gang ved lejlighed;)

    Kan også anbefale diverse stærkt kristne fora med emner som "How do I make my daughter marry her rapist" og "why Denmark is Satan"

    Enjoy;)


  • #10   29. jul 2012 babygalleri er direkte sygt og forkert! Det er sku et menneske ikke et køretøj, hifi-udstyr eller en båd man bare kan gå ned og købe....

  • #11   29. jul 2012 de er jo bare lidt for desperate med at oprette nye latterlige gallerier, kvantitet over kvalitet

  • #12   29. jul 2012 Bay!, og fordi folk intereserer sig for noget ikke materielt, noget man ikke kan købe for penge, er de syge?

    PERSONLIGT, gad jeg ikke spilde tiden der, MEN med 12125 brugere, er der nogen, der har interessen, for at være der!!

    Til sammenligning, er der ca. 50.000 på MC galleri, der bruger tiden på at snakke om MC ting smiley

    Tænk på.... Babyer kommer af at kneppe en kælling, og vi kan skuda alle li at kneppe dem ikke?


  • #13   29. jul 2012 Men altså gnavergalleri? den er sku også lidt langt ude, det er vidst kun de teenagetøser der ikke har hest det syntes det kunne være sjovt.

  • #14   29. jul 2012 Det er fint de snakker om baby ting og så videre, men at sidde og give hinandens babyer bedømmelser er sgu lidt skævt, og at døde babyer kan oprettes er altså freaky... bare min mening!

  • #15   29. jul 2012 Bay! enig!

    Kristian, er helt enig.........

    MEN det giver nogle af de personer et sted, at udstille deres sorg, hvilket gør nogle kommer nemmere videre....
    JEG gider ikke se det, MEN det var heller ikke mig, der surfede på Babygalleri. smiley


  • #17   29. jul 2012 ...ikke hvis du sidder i et sommerhus i det danske (regn) vejr smiley

  • #19   29. jul 2012 Internet via mobilen, .. men bedre end ingenting.

    Stenede bare igennem de forskellige gallerier, tidsfordriv.



  • #21   30. jul 2012 Jesper L (Hvidovre) S

    Nu siger du at det ikke er materielt, og ja det kan man jo ikke ligefrem sige at en baby er, men jeg vil derimod sige at selve grunden til, at jeg synes et galleri som "babygalleriet" er forkasteligt og et ærgeligt bevis på hvor desperate folk er for at udstille/fremstille sig selv i nutidens samfund, er at børn nærmest bliver gjort til noget materielt i dette tilfælde.

    Jeg kan lige se hvordan babyer bliver stilet i det rigtige tøj, mærker osv for derefter at lege photoshoot så andre kan bedømme og rose. Det at der er over 12.000 brugere derinde gør det ikke mindre forkert i min verden.



  • #22   30. jul 2012 jeg har været fotograf på odense sygehus, hvor vi dagligt fotograferede dødfødte som en del af den sorg proses de skulle i gennem og de kunne så bruge de foto til at vise deres omgangskreds hvad de havde mistet
    så ser dette som en videre udvikling af dette, at de har behov for at dele deres sorg med andre og nogle der har været i gennem det sammen.

    at det så er de babyer der for flest stemmer finder jeg også lidt mærkeligt men det kan vel være trøste stemmer?


  • #23   30. jul 2012 For lige at gøre indlægget klart: Jeg syntes IKKE det er forkert at folk snakker om babyer.

    Jeg syntes det er forkert at folk stemmer om hvem der har den sødeste baby, ligesom jeg syntes at det er forkert at have "beauty pageants" med små børn, for at mødrene kan føle at deres barn er bedst.

    Sidst, men ikke mindts, syntes jeg at det er ultimativt mærkeligt at oprette et dødt barn på et galleri. Men det er mere fordi jeg ikke ville oprette et smadret kværn på mcgalleri smiley


  • #24   30. jul 2012 Man kunne jo oprette et album til et evt dødt / dødfødt barn, hvis behovet for at søge støtte via nettet. Men synes det med at give børn point og at de laver udfordringer med dem er usmageligt. Børnene kan sq ikke selv vælge om de bliver exposed på nettet. Måske de en dag finder ud af det har været udstillet og fået bundkarakter ifht andre. Styrker jo ikke ligefrem barnets selvtillid når det skal til at udforske verdenen.

  • #25   30. jul 2012 Jeg kunne ikke være mere enig i de betragtninger!!

  • #26   30. jul 2012 jeg ville helle ikke selv ligge mit barn ind på sådanne sider og da slet ikke kæmpe om stemmer.
    men kan ikke blive foravet over andre gør, selv jeg synes det er forkert med den del med udfordringer


Kommentér på:
Baby galleri

Annonce