{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny mobil men hvilken??
  • Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

    Emner: 11 Svar: 278
    #1   14. jul 2013 Jeg købte lidt for billigt desværre. Havde regnet med at en HTC wildfire (2 år siden) var alt rigeligt til mig... men den har kun 150MB intern memory og langt de fleste apps man downloader kan kun ligge i intern memory og så er 150 MB pludselig hurtigt brugt. Jeg har kun 5-7 apps på den og den brokker sig konstant om "low memory". Bemærk at det *ikke* nytter at købe et større SD kort til den - det er telefonens hardware det er galt med.

  • #2   14. jul 2013 Har selv lige købt en Huawei Ascend Y300, som jeg er rigtig glad for, da den selv i praktisk kan holde strøm i 3dage, hvor de fleste android telefoner kæmper for at holde 1½ dag nu om dage.

    Dog vil du nok ikke syntes om den, når du går fra en S2, da en Y300 er lidt langsommere end S2 ifølge specs, men kan man leve med at spil ikke åbner på 2 sekunder, så er det en meget fin telefon til pengene.


  • #3   14. jul 2013 S4

  • #4   14. jul 2013 Er max apple mand, men hold dig fra iPhone 5. Så meget en lorte tlf.

  • #5   14. jul 2013 det er altså ikke alle med iphone5 som har problemer, kun ca 1/2 delen ........
    jeg havde snuppet en 4s


  • #6   14. jul 2013 Det er det aveste lort. Ligner pis efter en uge i lommen, bliver skæv, kan ikke holde strøm etc. Savner min 4S!

  • #7   14. jul 2013 jo jo,siger jo heller ikke jeg savner en iphone 5.......

  • #8   14. jul 2013 Hvad er der i vejen med min iPhone 5 ?


  • #9   14. jul 2013 rolig nu ,jan , det er kun 1/2 delen som er defekte .....

  • #12   14. jul 2013 s4 helt sikkert.

  • #13   14. jul 2013 Den der er på tilbud, til en billig penge... Så kan du tabe den med vilje om 6 mdr, hvis du ikke er tilfreds, smiley

  • #14   14. jul 2013 har sku heller ikke nogle problemer med min iphone 5..
    når det er sagt har jeg selv ejet en s2 lige da den kom, og hold da kæft hvor var den fed den gang.
    hvis du ikke vil have en iphone 5 ville jeg vælge SG S4, de køre altså lidt bedre end htc pga. de spiller for sense..
    men jeg syntes du skal købe en iphone 5, den klart mest stabile mobil jeg nogensinde har ejet, og det siger ikke så lidt, ved ikke hvorfor de androidfanboys længere oppe disser iphone..


  • MadsBh
    MadsBh Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 29
    #15   14. jul 2013 Min iphone 5 fejler heller ikke noget smiley Så hvad er det for noget pis at fyre af smiley

    Jeg er Iphone mand så den vil jeg anbefale. Men det er smag og behag.
    Men Jakob har sagt det der skulle siges smiley


  • #16   14. jul 2013 S4

  • #17   15. jul 2013 Er Apple fan og har div. Apple produkter hjemme, men da min gamle iPhone 4 stod til udskiftning for under en uge siden, endte jeg med HTC One.

    Ville gerne have haft iPhone 5 for integrationens skyld, men synes sgu bare ikke der var nok at byde på.

    Mit valg stod mellem S4 og One, men endte som sagt med One. Langt federe bygge/materiale kvalitet, brugbare højttalere, kamera som gør det bedre end S4 i mørke omgivelser og så synes jeg personligt bedre om skærmen.
    S4 er fyldt med fancy features, som de færreste nok får brugt på sigt. Derfor er det dog stadig en rigtig fed telefon - ingen tvivl om det.

    Jeg har i hvert fald ikke fortrudt at jeg valgte One over S4 og iPhone 5 (og Xperia Z for den sags skyld) smiley

    Tilføjelse: Legede en del med S4 og One i butikken og selvom S4 på papiret skulle være kraftigere, så oplevede jeg One fungerede mere flydende og glidende ved slides og zoom ind/ud. Det er i hvert fald noget, som betyder meget for mig, at software og hardware spiller sammen.


  • #18   15. jul 2013 casper: jeg har bare oplevet tidligere med mine htc'er at efter et par måneder var der så meget lort i sense, den begyndte og køre dårligt, hvor min s2'er den kørte bare lækket osse efter 8-9 måneder
    men det er osse længe siden min sensation xl var the shit. det kan være prosesserne nu er så kraftige det er ingen problem mere!


  • #19   15. jul 2013 Ja det skal jeg så ikke kunne sige, det må tiden vise smiley
    Men håber da de har forbedret sense systemet siden smiley


  • #20   16. jul 2013 Nu køber jeg ikke en tlf i glas og alu, for at pakke den ind i plastik eller gummi. Efter at have haft den i et år er farven slidt af på kanten hele vejen rundt. Plus den er så bøjet den kan vippe når den ligge på bordet. OG skal lades 2 gange hver dag.

Kommentér på:
ny mobil men hvilken??

Annonce