{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet motard!
  • #1   8. jun 2015 Aarhus igen.. det er jo sygt...

  • #2   8. jun 2015 Det er dagligt. Århus eller KBH. Sørgeligt.

  • #3   8. jun 2015 Hvorfor var den ikke udstyret med både tracker og verdens mest onde kædelås ???? Det er jo Århus for ind i H******

    Alt på 2 hjul bliver stjålet ALT !!!!! Hvor svært er det da at forstå ???


  • #4   8. jun 2015 Det er desværre bare ikke muligt at have sin maskine i fred i Aarhus... Men vi ved vist alle godt hvor din maskine står... smiley

  • #5   8. jun 2015 Brian S: du har helt ret, der skulle have været sikret meget bedre!

  • #6   8. jun 2015 ja brian har ret, men lad dog vær med at køre på manden han har lige mistede sin cykel

  • #7   8. jun 2015 Ja gu har han mistet sin cykel.... Og det er der MANGE flere der vil gøre i årets løb i mctyvenes højborg Århus... Men på trods af dette ser man oceaner af cykler kun med en latterlig lille skivelås eller en mager oxford kæde fra t-hansen.. Uden tracker selvfølgelig smiley smiley smiley smiley smiley

    Kan ikke blive klog på om mcister i Århus er godtroende,dumme,naive eller bare SLET ikke har fingeren på pulsen, mht mc tyveriernes omfang i det område de befærder sig i...

    Jeg hverken KAN eller VIL blive ved med at have ondt af de mennesker, der mister deres usikrede mcer!!!! smiley smiley


  • #8   8. jun 2015 hvorfor holder du så ikke bare kæft der er ikke nogen der er interessere i at høre dig ytre dig på emnet du kan tænke det men hvorfor skrive det hvad får du ud af det og vi andre ?

  • #9   8. jun 2015 Jeg har et spinkelt håb om at bla. DU Michael monterer en tracker på den fine Aprilia Og samtidigt finder de 2500,- som en ordentlig lås koster hvis du skal parkere i Århus... Også selv om du har kasko, for de udbetalinger forsikringsselskaberne har på tyveri, kommer vi alle til at betale... Især os der vil køre mc hele livet....

  • #10   9. jun 2015 NB: motarden er tilsyneladende blevet malet sort med spraydåse. Den ligger og fræser rundt ude omkring Brabrand, Bispehaven og Gellerup (hvem havde gættet det) efter at mig og et par kammerater nær var blevet væltet af vores mc'er, holder vi lidt lav profil med at køre rundt og lede efter den, men indtil videre har vi og politiet fået cirka 25 henvendelser fra folk der har set den...

  • #12   9. jun 2015 Den motard der blev stjålet i Aarhus N her forleden havde alt i Abus, skivelås med alarm og en stor kædelås. Den havde godt nok ikke tracker, men hvad vil du også bruge den til?

    Politiet vil ikke hjælpe med at hente din cykel hvis du har tracker på. Derfor bliver man selv nødt til at hente den, og jeg kan love dig for, at hverken du eller dig og 20 venner har lyst til at troppe op inde i Gellerup og forlange at få din cykel tilbage.

    hvis de vil have din cykel, så tager de den. Længere er den desværre ikke. Politiet tør ikke at gøre noget, så vi kan faktisk kun beskytte os selv med en kaskoforsikring.


  • #13   10. jun 2015 Altså Jesper !!! Når man opretter en tråd ( her, på fjæsen eller lign) kan vi så ikke blive enige om, at man gerne vil vide hvor ens mc er ?????? Dette spørgsmål vil en tracker formodentlig kunne have hjulpet med... Så ville vi kun se tråde fra tyverier hvor trackeren er blevet afmonteret.... Og sjovt nok er der laaaaaaaaaaaaaaaaaangt mellem de tråde smiley
    Hvis du kan følge din mc´s færden, så ved du også hvornår den er midt i Gellerup. og hvornår den køre på silkeborgvej..
    Jeg gik heller ikke ind i ghetto land kun med 2 venner for at hente en mc, men jeg har INGEN skrubler med at påkøre min egen mc med en tyv i sadlen, hvis politiet har afstået at give mig assistance.... Og jeg vil uden at kny, tage den straf jeg end måtte få.


  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

    Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #14   13. jun 2015 Du siger at du er klar til at tage din straf, men tænk på at en meget stor del af de indsatte er i klan med tyvene.

    Og lad være med at indblande politiet, vent med at melde MC'en stjålet til du har kørt tyven ned og det ikke lykkedes at få MC'en med.


Kommentér på:
Stjålet motard!

Annonce