{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En meget sjælden seddel "Fritagelse"
  • #1   27. apr 2017 Den hjælper jo så ikke så meget når asfalten vil kysse og kæle...:0)

  • #2   27. apr 2017 Nej det gør den sgu ikke smiley , men jeg har allerede gang i at prøve at købe en "skal" letvægts, der ikke er EU godkendt, men den må jeg jo så gerne køre med nu hvor jeg har fritagelse, så bedre end slet ingen hjelm smiley Men tro mig, ku jeg beholde kysen på så gjorde jeg det også, har jo gjort det 30 år indtil videre, men jeg kan simpelthen ikke holde smerterne ud mere, så der er ingen anden udvej indtil videre hvis jeg vil køre, SÅÅÅÅ.......

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #3   27. apr 2017 Hvad fejler din nakke?

  • #4   27. apr 2017 Må jeg komme med et vildt gæt? Du har en discusprolaps i nakken.
    Hvis jeg har ret, skal du søge en operation temmeligt hurtigt, uanset, at du formodentlig bliver tilbudt en " konservativ behandling". Årsagen er, at jo længere dine nerver i nakken bliver ved med at være klemt, jo mere dør de.

    Jeg har selv fået skiftet en disc i nakken.... Selve operationen var en succes, og jeg har SLET ingen komplikationer med min kunstige disc. Desværre gik der rigeligt lang tid før jeg blev diagnosticeret rigtigt, så jeg har ikke helt den fulde førlighed i min venstre hånd.
    - Men det er da bedre end en spids pind i øjet


  • #5   27. apr 2017 ÅH, det hele fandme desværre sajmon.... Fik opereret en discusprolaps i 2013 og sat titanium kapsel i.. Gik fint i 2 år så kom der flere smerter og de er så bare blevet forværret til uudholdeligt (og skal lige nævne at jeg er vant til konstante kroniske nervesmerter 24/7 fra 2 discusprolapser i ryggen siden 2004, så blev mr.scannet i nakken igen, og så kom dommen i sidste uge... Den opererede discus har smadret nerverne ved den hvirvel kronisk og dannet arvæv med yderligere tryk, så har jeg 3 discus der er poppet ud så de presser mod rygmarven og beskadiger igen mine nerverbaner og giver sindsyge smerter, og så for det ikke skal være løgn, så er der svært slidgigt og forandringer i alle nakkehvirvler... SÅ P I S smiley Nu venter jeg på at skal snakke med neurokirurgen smiley MEEEEN, jeg er et positivt menneske, så må vi æde det med og finde nye måder at nyde og takle livet på..

  • #6   27. apr 2017 Henrik, det var også det der skete med min ryg, alt for sen indgriben fra lægerne af, trods man pressede på med udredelse og råbte "PROLAPS", og bang ødelagt for livet med syge smerter, og er i flexjob pga det. Og den i nakken gik fint i et par år, men så kom følgevirkningerne af operationen desværre, ja og så alt det andet nye her oveni smiley ØV MEEEN, jeg hygger mig sgu stadig og det bliver vi ved med, man kan vænne sig til alt, det ka jeg da skrive under på.. Er optimist til det sidste smiley

  • #7   27. apr 2017 NÅ, pyt med al den sygdom, ville bare lige vise at sådan en seddel eksisterer sgu i det virkelige liv, og den har sgu reddet min sommer... smiley

  • #8   27. apr 2017 Ok, det er så lige her jeg gerne vil sige undskyld, hvis du synes jeg ikke tog dit indlæg alvorligt nok. Jeg har desværre selv en historie, der ligner din lidt for meget. Jeg ved f.eks. alt for godt hvad neurogene smerter er.
    Jeg ønsker dig alt det bedste i dit møde med neurokirurgen


  • #9   27. apr 2017 Nej nej henrik, så er der noget du misforstår, har absolut ingen tanke omkring du ikke tog det alvorligt, tværtimod, du kender jo som du selv siger smerterne, og fandme godt din gik godt smiley Gjorde min i nakken også, men kun i to år desværre, så kom følgevirkninger desværre. Og ønsker alt godt for dig min ven smiley

  • #10   27. apr 2017 Har du overvejet at fået nakken gjort stiv ? Jeg har haft en kollega der fik dét gjort, og han sagde at han var smertefri efter det.
    Han er en lun fætter, så hans eneste klage var: " Jeg kan ikke hænge med hovedet mere "


  • #11   27. apr 2017 Fedt du kan køre smiley smiley Go sommer når den kommer

  • #12   27. apr 2017 Mich, JA, det er fandme fedt, så blir det en god sommer alligevel smiley
    Henrik, de siger det er alt for farligt, risikerer at blive lam ved operation.. Det gik sidste gang, men blev kun opereret fordi min v. arm begyndte at blive følelsesløs og ricikerede lammelser.. Men det er det jeg skal ind og vende med neuroén, her engang når jeg får henvisningen.. Så vi får se smiley


  • #13   27. apr 2017 Vestegaard jeg ved jo selvfølgelig ikke om du har neurogen smerter, men jeg gætter på du har, med den medicinske historie du har. Uden at opfordre dig til at gøre noget ulovligt, vil jeg bare fortælle dig, at THC og/eller CBD måske kan give dig en smule lindring.
    Du må selv google hvad dét implicerer


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #14   27. apr 2017 Det er så lovligt fra 2018... Se da at få det ind i landet i stedet for at vente!

  • #15   27. apr 2017 Hvaaa Sajmon, har du så'n et lille patch på din vest, hvor der står " CPT. Obvious " smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #16   27. apr 2017 Hvad er en vest?

    Jeg skal sgutte til Jylland!

    smiley


  • #17   27. apr 2017 Jamen så la'r vi da være med at knappe en øl op til dig, og smide en pølse på grillen. Mest surt for dig, du er ellers velkommen. Vi jyder er nemli' venlige mennesker.. selv overfor Køwenhavnersnuder smiley

  • #18   27. apr 2017 Så napper jeg Sajmons ration smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #19   27. apr 2017 Hvis nu jeg var københavner, ville jeg muligvis blive fornærmet - men stik imod hvad i beboere på Tysklands odde tror, er Roskilde altså IKKE en forstad til København... smiley

    Jeg skal dog til Finderup og køre Enduro på lørdag, hvis nogen skulle røvkede sig og have lyst til at se lidt action.


  • #20   27. apr 2017 Sajmon for helvede, hvorfor skal du altid gøre alting så kompliceret ? ALLE fra Sjælland er Køwenhavnere - Spænd dog hjelmen og kom ind i kampen smiley

  • #21   27. apr 2017 Been there done that... jo jo for fanden, det er neurogene smerter det hele, mine nervebaner er klemt i smadder ind i rygmarven både i ryg og nakke... Har prøvet alt Henrik, har gået med dem siden 1999 og måtte stoppe selvstændig virksomhed i 2004 pga smerterne... Så ALT er prøvet desværre, på nær THCén, og så må jeg jo ikke køre mere, hverken det ene eller det andet, der skal jeg sgu ikke risikere at miste pappet, kører også sygetransport til dagligt, dur ikke... Men det er en af de eneste midler der virker mod nervesmerter, det er det der er så fucking irriterende (har prøvet cbd), duede desværre ikke, men min svigermor har sgu virkning af det, hun har en discus der er poppet i lænden og klemmer hendes nerver, det er meget bedre på cbd... Som om man er påvirket dagen efter en lille smøg, NOT.. Men ja, det ved man er det bedste virkestof i alle andre lande end lille dumme danmark smiley

  • #22   27. apr 2017 Tjek lige din PM Vestergaard

  • #23   27. apr 2017 Hørte om en der også ville have erklæring til at køre uden hjelm . Han fik beskeden ; Det er lovpligtigt at køre med hjelm i DK . Hvis du ikke kan køre med hjelm , må vi overveje at indrage dit kørekort.......og lige pludselig kunne han faktisk godt køre med hjelm.......

  • #24   27. apr 2017 I gamle dage var der sgu virkelig mange der prøvede alle mulige krumspring for smarthedens skyld, meeeen der skal sgu være en voldsom solid baggrund for at få den attest... Så har man ikke de smerter og lidelser eller andet gangbart ved brug af hjelmen, ja så får man den ikke. smiley smiley Men ville da også selv køre videre, det blev bare uden hjelm eller med en lille let skal på, så måtte man jo bare sluge bøderne, men heldigvis blir det ikke sådant smiley Uden cyklen, no freedom and recovery smiley

  • #26   28. apr 2017 Nu er det måske et dumt spørgsmål, men har du overvejet en nakkekrave til at stabilisere dit hoved når du kører med hjelm? Tænker at det kan minimerer vred/rystelser etc.
    Jeg har absolut ingen forstand på discus i nakken. Men har selv i lænden og der hjælper det meget hvis det bliver støttet i situationer hvor det er udsat.
    Jeg tænker sådan nogle som racerkørere også kører med. De er jo specielt designet til at stabilisere nakke/hoved/hjem.


  • #27   29. apr 2017 Uhhhhhh du skal passe på nu smiley smiley

    Søren Pape holder jo ekstra øje med rockere der køre rundt uden hjelm... Uden pis det står i den nye bandepakke.



  • #28   29. apr 2017 Jeg tror at #27 har fat i noget, den største fare ved at køre uden hjelm er ikke at komme til skade, men at blive stoppet hele tiden! Og hvis man vil, kan man nok finde noget på alle cykler, der kan medføre indkaldelse til syn og andre ubehageligheder smiley

  • #29   29. apr 2017 Flex... Har prøvet, dur ikke desværre, problemet er jo nok man stadig kører racer, blir nok nød til at sadle om til chopper igen på et tidspunkt og tøffe rundt, så det hoved ikke hænger derude over tanken smiley
    Milling.. Ja skal nok blive holdt ind, jeg er prototypen af en rocker, godt muskuløs med tusser all over og pilskaldet og goat T smiley
    Tom.L. De kan bare holde mig ind, der intet på nogle af cyklerne at komme efter, de er ajour smiley Og skulle de sende mig afsted pga et refleks der mangler, så må jeg tage det med... smiley Og det vigtigste er at, seddelen er 100% gangbar med al det shit der er galt i den nakke, og lægen bakker til enhver tid op, så det er rigtig fint smiley
    Er ikke bekymret for noget, må være ekstra opmærksom på andre, køre en tand pænere end normalt, og holde cyklerne 100 iorden, bare jeg kan køre videre så er jeg sgu MEGA glad smiley , det gjorde sgu for nade før, nu blir jeg aflastet, lækkert smiley Men tag ikke fejl, de gode dage kommer der ordentlig kyse på og så har jeg jo fordelen at jeg kan tage den af hvis smerterne tager til, det er mere det jeg skal bruge seddelen til, og er jo glad for mit smukke fjæs smiley


  • #30   1. maj 2017 Så blev det til den første hyggetur med den "lille" nye kyse smiley En lille hat er bedre end slet ingen hat smiley Og det fungerede sgu, meeeen 110 over en længere strækning, den er sgu ikke så sjov, der får man små kineserøjne og øjenæbletæsk smiley (der skal vist investeres i et par motorbriller smiley Og så kan jeg sgu gøre det lovligt endda, er livet ikke smukt smiley smiley Men FEDT, sommeren blir alligevel god, vi ses på vejene og måske et par træf gutter smiley

    profilbillede
  • #31   1. maj 2017 Fedt Vestergaard også fint vejr i dag !! Prøv at eksperimentere lidt med det med briller prøv nogle forskellige. Jeg kører med sådan en hat som du har på billedet og bruger en skydebrille..... det funker for mig

  • #32   1. maj 2017 Neejjj Vestergaard var lige forbi din profil !! Kan se du har/haft en Buell smiley smiley
    Den gør en glad i låget !!!!!! Jeg har også haft sådan en fætter ( se profil )
    Det er uden sidestykke den fedeste mc jeg har kørt nogensinde


  • #33   3. maj 2017 Michael... Var lige inde og se din bullie, og Jo jo, har også sådan en fætter, og ja det er simpelthen sjov og ballade der præger den satan, skide sjovt og råt, det er sgu funny buisness smiley Og jeg har nemlig også gang i det med brillerne som du refererer til, har bestilt et par mili tactical googles der bruges til det meste, så glæder mig til at se om det er noget der dur smiley

Kommentér på:
En meget sjælden seddel "Fritagelse"

Annonce