{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Ekstra lygter på racerbussen {{forumTopicSubject}}

Jeg går og mosler lidt med hvor jeg skal smide mine ekstra lygter.
Jeg har for sjovt bare lige sat dem her da det vil give størst lysudbytte på vejen og er nemmest rent monteringsmessigt, men kan ikke rigtigt se om det er noget.
De går fri af motorhjelmen og alt det andet. Men hvordan ser det ud rent æstetisk?
(link fjernet)

Hullerne nede i kofangeren er udelukket da det vil dække for intercooleren.
Men er der skidt eller er det rigtig skidt er går det?
MVh
Velo


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekstra lygter på racerbussen
  • #1   23. nov 2007 Ligner lort.
    Er hullerne i bunden af kofangeren (Den del der ikke er med på billedet), ikke beregnet til ekstra lys?
    Ellers ville jeg bygge dem ind i grillen.


  • #2   24. nov 2007 Hullerne er kølehuller til bl.a intercolleren.
    Grillen er ikke stærk nok til lamperne desværre. Ellers også min første indskydelse.
    Og da der er fjernlygter så skal de helst heller ikke sidde for lavt.


  • #3   24. nov 2007 Jeg tænkte på de huller helt i bunden af kofangeren. Er det ikke der, man kan få lygte-sæt der passer til?
    Ellers må du i gang med at skære og spartle i kofangeren, og derefter indfarve alt gråt plast. Sådan var min gamle, og det var lir... /Synes jeg.


  • #4   24. nov 2007 Taget. Ja
    Lave hullet i karossen, helst ikke. Og den skal jo gerne kunne komme ud af garagen igen også smiley
    Det var ikke nemt og den gik på porten også. (Som nu er blevet savet i så den går fri)
    Men bilen kører kun frem og tlbage til motorløb og kan den holde stille i 5 måneder, så er det jo NOGEN penge at spare.


  • #5   24. nov 2007 Det betyder intet for intercooleren når lamperne ikke er større. Det var straks værre hvis du forsøgte at flytte nummerpladen ned foran den....

  • #6   24. nov 2007 hehe skubber du bilen ind eller er du bare meget slank

  • #7   24. nov 2007 Du får intet ud af dem der hvor de sidder nu. Men det tror jeg nu heller ikke du gør alligevel. De er så små, at dit udbytte af lygterne bliver ret begrænset.

    Og nej, de bil ikke dække for luften til intercooleren. Uanset om du så helt lukker de huller, så får intercooleren stadig al den luft den skal have til nedkøling.


  • #8   24. nov 2007 Jepser J
    Begrænset udbytte eller ej.
    De er i familie med den jeg har på min scooter:
    (link fjernet)

    Og den gør nu en forskel, og taget i betragtning af at jeg har et uoplyst felt ude på vejen lige der hvor jeg kigger. Så kan det kun blive bedre.

    Bilen bakkes ind med motorkraft. Når den rammer inde i bunden ved jeg at jeg kan lukke porten også.

    Jeg har iøvrigt droppet tanken, så nu skal jeg bare lige have tid til at kigge ned forbi og se hvor de ellers kan høre hjemme.
    Syntes nok det virkede lidt underligt.


  • #9   24. nov 2007 Altså var jeg dig, så ville jeg uden tvivl købe et lille brugt kænguroitter til den, og smide et par ordentlige lygter i den. Det giver et helt kanont resultat, og ser ok ud.

  • #10   24. nov 2007 Ja. Men jeg har ikke været heldig at finde et sådant.
    Og nu er de her jo ikke så dyre. Hella til trods.
    Og så kan man jo aldrig få for meget lys jo.


Kommentér på:
Ekstra lygter på racerbussen

Annonce