{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Nyt ledningsnet {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Er der nogen af jer kyndige mennesker der skulle vide hvad det ville koste at få trukket et nyt ledningsnet på min DR 250 s fra '89? Problemet er lidt at blinklyset ikke fungere helt optimalt, og ham der havde cyklen før har bare sat muffer og gaffa overalt på ledningerne, så det kunne godt bruge en udskiftning smiley

Ellers kunne det være super fedt hvis der er nogen i kbh-område der er skrappe til den slags, så kan de få lov og se om det er noget de gider at rode med.

By the way - nu starter mc-sæsonen snart igen, yeah smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt ledningsnet
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.852
    #1   6. feb 2009 Jeg kan godt lave den slags, men jeg synes det er spild af tid at trække helt nye ledninger.

    Jeg klipper alle dem væk der er møre og ødelagte - og trækker nye i stedet for dem.


  • #2   6. feb 2009 Af med de blinklys,det hører sgu heller ikke til på en offroader. Dit problem er ,at hvis de er monteret ......ja så SKAL de virke. Af med lortet.

  • #3   6. feb 2009 Ja, men det er nok de fleste ledninger der har brug for udskiftning. Men kan det betale sig at gøre det på sådan en aldrende motorcykel, hvad ligger det i prismæssigt? Jeg har et ledningsdiagram over netværket hvis du vil se det.

  • #4   6. feb 2009 2 slow 4 u: Du har så evig ret, men jeg synes nu at det giver en øget sikkerhed med dem på smiley Men eftersom den er så gammel så burde det vel ikke være noget problem at få den igennem syn uden blinklys vel?

Kommentér på:
Nyt ledningsnet

Annonce