{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.540 visninger | Oprettet:

suzuki gsxr 400 {{forumTopicSubject}}

hey har sådan en gsxr 400 fra 92.

den kan godt starte og tage gas men har udsætter.

men hvis jeg standser den og vil starte den igen lige efter er der ingen gnist på. men venter jeg lidt kommer der gnist på igen. fatter det ikke

måske tændspole??

hjælp på forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suzuki gsxr 400
  • #1   24. aug 2011 prøv at søge i forum der er masser af nyttig læsning smiley det er før set at problemet ligger i tændiingssystemet (pick-up) som holder op med at fungere når motoren er varm og som på magisk vis fungerer igen når motoren er kølet lidt ned igen, alternativt skal du kigge på din ensretter/laderelæ lader den som den skal ? prøv evt. at måle aflæse spændingen over batteripolerne indtil den går istå, holder den ladespændingen på 14 v hele vejen eller dropper den til under 12 v undervejs ?
    tredie mulighed er dine karburatorer, de er kendte for slidte strålerør og kan også forårsage det problem du beskriver.....


  • #2   24. aug 2011 Allan hvor skulle slidte strålerør kunne få gnisten til at forsvinde??

  • #3   25. aug 2011 nemlig peter. det er ikke benzin/karburator problem. men et tændingsproblem. det er som om tændspolen ikke afgiver spænding nok og nogen gange forsvinder helt.

  • #4   25. aug 2011 hmmm..... det med gnisten har du da ret i Peter, jeg blev vist lidt ivrig og glemte at holde mig til emnet.....:-(


Kommentér på:
suzuki gsxr 400

Annonce