{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Metallisk lyd ved GS'er! HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Min kammerats GS'er er begyndt at sige en mærkelig lyd.. Lyder kommer oftest når motoren er varm og har en metallisk skraldende lyd. Lyden forsvinder nogle gange..
Vi har lyttet lidt efter og mener ikke det kommer fra stempler eller ventiler men er ikke sikker... Men ellers har vi ingen anelse om hvad det kan være..
Så hvis nogle har en ide om hvad det kan være så skriv!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Metallisk lyd ved GS'er! HJÆLP!!
  • #1   5. jun 2006 Hey... For 2 år siden kørte jeg på en GS'er fra '95, den gjorde præcis det samme. Jeg kan huske jeg fik stillet ventiler, men det hjalp ikke vildt meget på lyden. Tror bare den er en Suzuki lyd, de lyder lidt "rå" i motoren.. Men få det lgie tjekket ved en mekaniker alligvel.

  • #2   5. jun 2006 Hvad fanden var det... jeg har nemlig haft samme problem...

    Det er en aksel der forskubber sig lidt. Det er ikke farligt for maskinen, men blot en lydgene.

    Prøv at starte motoren og kør den varm. Hvis den så laver lyden, så prøv at tip motorcyklen over mod den ene side, og så mod den anden. Hvis lyden kommer og går hvis du "rusker lidt frem og tilbage" er det blot det,

    Mvh,


  • #3   5. jun 2006 Man kan selvfølgelig godt skille motoren ad og rette på fejlen, men det bliver jo bare dyrt i mekker timer.


  • #4   5. jun 2006 Hmm er det lidt sådan en "diesel hakken" sådan Klak Klak ? skg ik nemt at beskrive med ord, men min siger sådan nogle gange i tomgang, når den er varm.. Spekulerer også på hvad det er

  • #5   5. jun 2006 Jeg havde også den samme lyd på min den gamle gs 500 e. Det var en børnesygdom de havde i de ældste af motorerne. Det er knastkæden der kommer til at snakke lidt. Lyden kom somregel når jeg gav den lidt gas. Det var ikke noget der kunne rettes sådan lige umiddelbart. smiley Lev med det.

  • #6   5. jun 2006 Det er lige nøjagtigt det problem som Røssi nævner.. Lyder forsvinder nemlig når man tilter cyklen...
    Men ok er så ikke noget motoren tager skade af??
    Tror jeg han bliver glad for at høre..


Kommentér på:
Metallisk lyd ved GS'er! HJÆLP!!

Annonce