{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man bygge en kickstarter?
  • #1   17. nov 2014 Ja selvfølgelig kan man det !!!!!!
    Ham her bygger alt motor selv.

    http://www.123hjemmeside.dk/gunnarsorensen/30857372

    Du skal bare have en drejebænk og en fræser.
    En uddannelse som maskinarbejder eller værktøjsmager.

    tage et kickstarter drev fra en anden Mc og tilpasse det.

    Svært ja ! nemt for nogle ingeniører

    Jeg er uddannet maskinarbejder ! vil nok starte med at kikke en masse tegninger af v2 motor igennem for se hvilken model med kickstarter man kan bruge delene fra eller måske en R4 eller noget andet.
    så tegner man sin ide på noget cad/tegne program eller papir

    Jeg ville fræse et nyt side skjold hvor kickstarter skulle sidde i.

    Bemærk de gamle cykler fra 1970 og op havde både kick og el-start.

    Men det tager lang tid fra ide til virkelighed

    hvis du finder en fed løsning kan du sætte den i serieproduktion.
    og sælge dine kit på www.ebay.com

    måske er der en ude i verden der har gjort det du efterspørger. søg på nettet og du skal finde.

    hilsen Kenneth.


  • #2   17. nov 2014 Genialt svar og uden og lyve

  • #3   18. nov 2014 Hvis det bare er for at den skal se "federe ud" finder du bare en"pæn" kick-starter og limer den på med araldit... smiley

    Hvis det er for at bruge den, så tror jeg du får et seriøst problem... smiley


  • #4   18. nov 2014 Tror (næsten) det er lige så nemt at bygge en helt anden motor op fra bunden smiley

    Så kan du få den helt som du vil ha' den smiley


  • #5   18. nov 2014 Okay, mange tak for svarene, især Kenneth H., for et meget uddybende svar smiley
    Jeg er gået lidt videre med tanken om det og jeg tror det vil være lettere for mig at lave en falsk kicker, hvori jeg sætter den elektriske starter, så når kickeren er i bund, rammer den den elektriske. Håber I ved hvad jeg mener smiley


  • #6   18. nov 2014 #5 Lyder som en meget unik løsning, hvilket jeg mener på den mest positive måde muligt. Fed ide.

    Men selvfølgelig er det muligt at bygge en kickstarter på - især hvis man bruger mekanismen fra elstarteren - men så skal man virkelig også gå op i detaljerne, for det vil med alt sandsynlighed være et enormt arbejde smiley


  • #7   18. nov 2014 fuck hvor er han sej, ham du linker til kenneth! Sådan vil jeg også være når jeg er 74!

  • #8   18. nov 2014 Frisk ide at få kickstarteren til at aktivere selvstarteren...
    Ikke så dumt endda... smiley


  • #9   18. nov 2014 forloren kickstarter.. fy ha smiley

  • #10   4. dec 2014 forloren kick start til harley (link fjernet)

Kommentér på:
Kan man bygge en kickstarter?

Annonce