{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Hvordan kontrollere jeg kølesystemet, VN 800? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg var ude at køre en tur i det dejlig vejr i dag efter at have vasket og pudset min Kawasaki VN 800.
Mens jeg kørte slog det mig: Gad vide om min køler virker som den skal?
Temperatur lampen har aldrig tændt under kørsel, tænder når jeg drejer nøglen og går ud når motoren tændes.
Jeg kørte ca 60 km ved afslappende hygge tempo, stoppede et par gange og så at propellen på blæseren op ad køleradiatoren på intet tidspunkt drejede rundt. Køleradiatoren var også kold over det hele, kunne kun mærke lidt varme hvor den må være påvirket af strålevarmen fra forrøret.
Hvordan kontroller jeg at den virker som den skal, og hvad er normalt for sådan en vandkølet v2'er?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kontrollere jeg kølesystemet, VN 800?
  • #1   25. mar 2017 tror den er som den skal være det er jo stadig køligt i vejret så blæseren starter nok ikke før det bliver lidt varmere og som du selv siger hyggekørsel smiley

  • #2   25. mar 2017 Nej okay, blæseren starter ikke, men burde køleradiatoren ikke blive varm?

    Jeg fisker efter en måde at se på om den er i orden uden at skulle skille en masse ad.
    På en bil er det jo noget nemmere: Ekspansionsbeholderen skal være mellem minimum og maximum, og det er til at se på indikatoren i instrumentbrættet hvilken temperatur motoren arbejder ved. Det udstyr er der jo bare ikke på min cruiser.
    Jeg vil jo nødig lave skader på motoren.


Kommentér på:
Hvordan kontrollere jeg kølesystemet, VN 800?

Annonce