{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Jan P
Jan P
Tilmeldt:
3. jul 2016
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16

Polarcirklen i september {{forumTopicSubject}}

Så er ruten til min tur til Polarcirklen og retur fra 4-14 sep. ved at være på plads.Den ser således ud: København – Örkeljunga – Stockholm – Åbo – Kristinestad - Himanka - Haparanda -Jokkmokk -Vilhelmina – Vildmarksvejen - Strömsund – Sveg - Kristinehamn - Hyltebrug – København

Er der nogen der har erfaringer med en steder man bare skal se eller steder man bare skal køre, når man nu er på disse kanter?

Det er min første længere tur, så er lidt i tvivl om km per dag. Jeg regner med 300-400km pr dag, er det helt skudt ved siden af?

Hvis du skulle have lyst til at køre med, så giv lyd fra dig. Jeg vil helst afsted med andre, men da jeg bare vil afsted, kører jeg selv om jeg er alene.


Men som sagt god råd og tips & tricks modtages med kyshånd.


Jan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polarcirklen i september
  • #2   11. jul 2016 Husk en pude til røven smiley hehe

  • Jan P
    Jan P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #3   11. jul 2016 Airhawkén er købt Kim

  • #4   11. jul 2016 Så kan det ikk gå helt galt smiley gad godt med smiley men har ikk cyklen til det eller fri smiley hehe

  • #5   11. jul 2016 Oh, har helt glemt at skrive til dig! Lad og skrive sammen når vi er lidt tættere på smiley

    Ligner en god tur. Troede ellers du ville langs kysten op til nord Norge.

    Mvh.


  • Jan P
    Jan P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #6   12. jul 2016 Jeg skal køre Twinduro d. 3-4 sep i Örkeljunga, så det passede bedst den vej syntes jeg smiley

  • Jan P
    Jan P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #8   13. jul 2016 Min plan er at se en masse. Holde ind når der virkelig er noget at bruge tid på og når der skal spises frokost mm.

    Tænker lidt at køre en times tid inden morgenmaden, så der også er tid til at nyde et nyt sted, end der hvor jeg spiste aftensmad.

    Så det lyder som om 300-400 km er ok.

    Det første stint bliver dog til Stockholm, så der er jeg allerede i overskud på km.

    Tak for input


Kommentér på:
Polarcirklen i september

Annonce