{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Power Commander
  • #1   19. dec 2009 niks, det var penge givet godt ud.

  • #2   19. dec 2009 Jeg spørger fordi flere har fået monteret og er så bare kørt uden at få rullet! Og jeg er interesseret i hvad de så har fået ud af det!

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #3   19. dec 2009 Jeg er en af dem som i første omgang ikke kunne mærke en skid forskel udover hullet i tegnebogen.

    Så købte jeg en bærbar wideband sonde og gik igang med selv at justere den ind - og det gør allerede en verden til forskel, selvom jeg kun er ca 25% færdig med mit hjemmelavede map.
    Når jeg engang er færdig, bruger jeg den rulning jeg har til gode for at få testet om min metode er god nok.

    Fuck effekten - det er korrekt blanding og en god kurve jeg går efter...

    Når man køber en powercommander, ligger der enten et 0 map i den som ikke ændrer noget eller også kan man hente "standard" maps fra nettet, som i de fleste tilfælde vil give en marginal forbedring - men det helt rigtige er jo altid at få den kørt ind hos en ekspert - jeg gider bare ikke betale for det når jeg er det mindste i tvivl om jeg får nok for mine penge.

    Og det er jeg...


  • #4   19. dec 2009 Der er ingen tvivl om at det hjælper at få lavet et custom map, men hvis du køber en brugt der har kørt med de samme stumper som dig, så ville jeg ikke spilde penge på et map!
    Har købt en PClll på nettet til 195£ med det hele og den har været brugt til 2 week-enders race, GSXR1000 K8, så nu venter jeg bare på nogen kontonumre.
    Den er mappet med det samme grej som jeg har købt til min!


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #6   19. dec 2009 Allen R - Nej jeg ville heller ikke starte med et custom map, men jeg ville helt sikkert få kurve og blanding kontrolleret før jeg skulle ud og give den gas. Så kan du nøjes med et par 100 kroner for at være på den sikre side.

  • #7   19. dec 2009 en Powercommander uden nogen til at justere den ind er penge lige ud af lommen....!
    Når de bliver leveret med et 0-map gør de jo præcist 0(!) og nada...
    Man kan forsøge sig frem ved at stille noget selv, men en widebandsonde må være mindste krav for at se hvor man skal hen i verden...
    For lav blanding er noget rigtigt skidt så lad være med at eksperimentere for meget hvis ikke i kan se hvor i er henne af... Se en powercommander som en pakkeløsning hvor man investerer i boksen og derefter i en tur på rullefeltet. Det er nu engang den klart bedste løsning! De maps der ligger på nettet kommer aldrig til at passe optimalt alligevel, men vil altid være en tilnærmelse hvor næsten alle maskiner kan køre med den opsætning "uden at ødelægge noget". Så facit: hvis du bruger penge på en PC så brug også pengene på rulningen....!


Kommentér på:
Power Commander

Annonce