{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Yoshimura til ninja {{forumTopicSubject}}

Jeg leder efter en manifold, et mellemrør(uden kat) og en db-killer(til trackday) til min knallert. Helst i Yoshimura, da jeg allerede har bagpotten. Dog kan andet også gå, hvis det kan passe sammen.
Derudover mangler jeg også en nummerpladeholder a'la den jeg har, da min er knækket.

Er der mon nogen der i disse regnfulde tider kan hjælpe med at finde disse ting på nettet?
-Og ja, jeg har søgt på Google, ebay.de/co.uk/com og også på yoshimuras hjemmeside. Dog uden held.


På forhånd tak
Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yoshimura til ninja
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   23. okt 2014 Og hvilken knallert er det så? smiley

  • #2   23. okt 2014 Ja det er selvfølgelig ret væsentligt! ??
    Det er en 636'er fra 06.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #3   23. okt 2014 Så er jeg nødt til at spørge lidt.

    Er det bare en Yoshimura slip-on eller er den en del af et fuld system som du evt har mistet eller ødelagt?
    Som jeg opfatter det, er det bare en slip-on som passer til dine originale forrør og mellemrør - og i så fald skal du bare et "Cat delete" mellemrør.

    Db killer kan man købe hos f.eks Louis.de - de har nogle universal modeller som passer til rigtigt mange potter. Mit gæt er dog at du skal montere den originale potte, for hvis du kører lidt frisk til er en db killer ikke nok på ret mange baner.
    Har du ikke en, kan de ofte findes til næsten ingen penge på f.eks ebay.

    Din nummerpladeholder er du nødt til lige at finde navnet på. Det gør det MEGET nemmere at finde en magen til. smiley


  • #4   23. okt 2014 Og nå ja.
    Hvis nogen ligger inde med en powercommander eller anden motorstyring de vil af med(gerne med quickshift) så sig endelig til!


  • #5   23. okt 2014 Jeg har en slip-on på og vil gerne have full system.
    Med cat delete, mener du så at bore/banke platinet ud af mellemrøret?
    Jeg er ret sikker på at nummerpladeholderen er en rizoma. Men det er sådan set mig lige meget om den nye er magen til. Bare den er pæn efter min mening:) Dog har jeg ikke fundet andre end originale...
    Den med universal db-killer er lidt svær på min mc, da udstødningen er meget "oval".
    Hvis jeg fjerner katten, vil det så stadig være nok med original bagpotte til trackday?


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #6   23. okt 2014 "Cat Delete pipe" er navnet på det rør der erstatter kat'en.

    Jeg mener den originale potte er finfin selvom man fjerner kat - det var det i hvert fald på min kammerats 07 ZX6R...


  • #7   23. okt 2014 Jeg må finde en delete pipe og en original potte på ebay. Så er udstødningen da i hvert fald på plads:)

  • #8   24. okt 2014 Jeg har et komplet i et , med forrør , udstødning med div. kabler på, spritnyt til en zx10r, kan du få det til at passe på , så kan vi sagtens finde ud af en skarp pris smiley

  • #9   24. okt 2014 Har også power commander 3 , samt ignition module , fin stand næsten ikke brugt, kom med en pris ? smiley

  • #10   24. okt 2014 Passer din pc på min?
    Og den udstødning ved jeg sgu ikke om kan passe når den er fra en 10'er? Er den under sædet som på min?


  • #11   24. okt 2014 Nej , ikke under sædet , et full system med en masse kabler til.......hmmm ærgeligt

  • #12   24. okt 2014 Ja det er en skam:-\
    Er pc'en ikke også til en zx10r?
    Hvis ja, kan den så bruges på en 636'er?(det regner jeg ikke med at den kan)


  • #13   25. okt 2014 jeg er sikker på at power commander bare skal mappes om , men måske jeg tager fejl ? er også i tvivl om jeg skal og bør bruge den til mellemområdet, men tænkte at med 175 hk friske stramme og sprøde , så burde det være nok smiley

  • #14   25. okt 2014 Jah, kunne forestille mig den går fint sådan en;-)
    Jeg har desværre til gode at prøve en 1000'er.. Men fik kortet i maj så jeg har i år klaret mig med "kun" 136hk der dog desværre først rigtig trækker efter 10.000o/min smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #15   25. okt 2014 Mere effekt bliver man ikke mere lykkelig af - kun mere fattig og mere uden kørekort... smiley

  • #16   25. okt 2014 Jeg synes også umiddelbart at mit kort er rigeligt i fare på en 600'er smiley

  • #17   25. okt 2014 Sajmon ,Du har fuldstændig ret , Men stadig væk , selv om en masse Hk ikke bliver brugt eller skal bruges , så er det en rar følelse , at man har nok og ikke er gået ned på udstyr , ingen tvivl der.
    Rigtig God Weekend smiley


Kommentér på:
Yoshimura til ninja

Annonce