{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EU forslag: max 100 hk til MC'er
  • #1   11. mar 2010 Så skal de danske afgifter da også rettes. Vil de have ensretning skal det gælde i alle aspekter..

  • #2   11. mar 2010 Det har været oppe her ja. Jeg synes det er L A T T E R L I G T!!!
    Altid skal ALT hvad der "kan" være farligt kontrolleres og forbydes.

    citat:
    "100 hk er vel nok til, at man på en motorcykel kan opnå en anstændig hastighed og accelleration, og det handler om at finde nogle fornuftige grænser. Man kan sagtens mene, at det er morsomt at køre på nogle kraftigere motorcykler, men når der kommer blod på vejen, ændrer tingene sig måske. Det skal alt sammen med i overvejelserne, inden der kommer et EU-udspil, og så er det i sidste runde politikerne, der bestemmer," understreger Victor Hollnagel."

    Ja flot... 100 hk er vel også nok i en bil så? Eller 50hk? Eller måske burde man hellere forbyde alle køretøjer som kan køre stærkere end 30 km/t med det samme for at mindske "blodet på vejen" som idioten så flot formulerer?

    Jeg synes det er plat... selvom 100hk på en motorcykel jo muligvis rent faktisk kunne være nok; men hvorfor forbyde alt andet, det bestemmer man vel selv om man "tør" køre på.


  • #3   11. mar 2010 hmm... så skal biler vel også begrænses til 150-200hk???

    det er vel også nok til at give en behørig acceleration og hastighed??


  • #4   11. mar 2010 På den ene side er der næppe nogen, der kan påstå at have behov for mere end 100 hk på nogen vejen nogen steder i Europa. På den anden side kan man også køre 220km/t igennem et skoleområde med 100 hk.

    Men jeg kan egentlig godt forstå at man vil begrænse de 200 hestekræfters racermaskiner til banen, da det er den de er bygget til.


  • #5   11. mar 2010 jeg synes osse det er hul i hovedet. alt personlig frihed bliver solgt ud i tryghedens navn.
    hvornår er denne mekanisme startet med at folk ikke selv kan vurdere om noget er farligt for dem eller ej, og selv tage konsekvensen af det.
    hvorfor er det staten der skal fortælle folk hvad der er farlig igennem kontrol og begrænsninger.
    og mig som troede det her land var liberalt.

    men igen, hvis der skal være ens regler i hele EU, så må laver afgifter selvfølgelig følge med. det kan ikke passe vi får alle ulemperne, men ingen fordele.

    undskylder hvis det er en re-post, kan dog se artiklen er fra idag. men derfor kan der jo godt være skrevet om det før.


  • #6   11. mar 2010 Tja lette mcér med 100Hk, det er nu også sjovt nok

  • #7   11. mar 2010 Problemet er ikke om du kan vurdere om noget er farligt for dig selv, problemet er om du kan vurdere om noget er farligt for andre.

    Med din logik kunne man jo også påstå at man kan køre 200km/t på landevejen, fordi man ikke vurderer det farligt for sig selv, og det håber jeg aldrig bliver lovligt.


  • #9   11. mar 2010 tja hvis der er nogen som er så dumme, så kan loven vel godt have relevans. men hvorfor lige begrænse hk? hvorfor ikke bare lave fartbegrænser som vi kender det fra lastbilerne?
    de må så vidt vides have alle de hestekræfter det vil. men i lovlig stand kan de ikke kører hurtigere end 85 - 90 km/t
    hvorfor ikke lade hk være, og begræns alle biler og mc til fx 150 km/t. har man nogensinde brug for at kører hurtigere?

    personligt synes jeg det er en glidebane at begynde at begrænse og kontroller altid for befolkningen.
    folk behøver ikke tænke, for staten ved bedst.

    selvom jeg vægter personlig frihed højt er det ikke fordi jeg selv kunne finde på at kører 200 km/t igennem et skole område. mig bekendt kan min maskine slet ikke komme op på de hastigheder.


  • #10   11. mar 2010 Andreas A:
    Det kan godt være, at det ikke er godt at køre 200 på landevejen; men det er jo ikke der problemematikken ligger imø. Enhver halvvejs ny Golf eller lign. kan jo også køre 200, hvorfor skal de så ikke forbydes også?
    Og hvad med sportsbiler, de skal vel også begrænses til 100hk, de er jo også tænkt til racerbanen?


  • #11   11. mar 2010 Snart blir alt vejrtrækning vel forbudt... det er alt for farligt for os at leve.

  • #12   11. mar 2010 Det er jo ligemeget om en cykel har 50-100 eller 200 hk.. Hvis manden der køre maskinen er fart gal er det jo lige fedt,,,

  • #13   11. mar 2010 det kan forbyde dem til 30hk for min skyld... who gives a fuck..

    knallerter er også begrænset til 30km/t.. hvem fanden har som dreng kunne nøjes med 30km/t.. der kom sgu en ordentlig 47,6 cylinder på og KN filter så accelererede man fra bilerne..


  • #14   11. mar 2010 de kan forbyde*

  • #15   11. mar 2010 Marc JJ: Det er da rigtigt, men man har vel identificeret et problem ved motorcykler, og hvis vi nu skal være helt ærlige, er 200 hestekræfters motorcykler nok lidt vildere og farligere end 200 hk. Golf GTI'er. 600 hk Ferrarier er trods alt begrænset i antal, men har jo ellers det samme problem.

    Ideelt kunne alle biler køre sige selv, så den menneskelige faktor var helt ude af billedet, og det kan man da også læse en del om i forskellige fremtidsvisioner, men indtil da, er vi nok nødt til at beskytte mennesker fra sig selv med lovgivning.


  • #16   11. mar 2010 "hvorfor ikke lade hk være, og begræns alle biler og mc til fx 150 km/t. har man nogensinde brug for at kører hurtigere?"

    Alf, 150km/t er 1. gear for mange motorcykler.. så man har brug for at køre stærkere når man skal "mærke" om begrænseren er der, eller man vil gøre brug af sit 2. gear.. eller man er i tyskland.. eller man er på en bane.. eller, hmm You get the point smiley


  • #17   11. mar 2010 Syntes generelt der bliver lagt alt for mange påbud og regler ud i samfundet for tiden.

    Hvis det bliver ved sådan her danner jeg min egen milits gruppe. Gider simpelthen ikke at finde mig i mere pis fra regeringen og EU. Nok er nok.

    Og nej, jeg laver IKKE pis. Faktum er at jeg vil hellere dø i forsøget på at leve frit end at leve under alle disse regler.


  • #18   11. mar 2010 Hvordan har du præcis tænkt dig at forsøge at leve frit?

  • #19   11. mar 2010 Jeg flytter sku ud af eu hvis dette bliver en regel....

  • #21   11. mar 2010 ja EU er sgu ved at udvikle sig til et trygheds diktatur. det er utroligt hvad vi skal finde os i af begrænsning af vores personlig frihed alt sammen i tryghedens navn.
    mig bekendt bliver der ikke 100% tryghed nogen steder, så længe der er mennesker på jorden.

    hvis det hele kammer over, må man vel flytte til USA, de er meget liberale med deres køretøjs lovgivning.
    i mange stater er der fx ikke engang krav om styrthjelm til MC kørsel. osse derfor man tit ser tosser på blandt andet youtube som blæser afsted på mc'er kun i shorts og t-shirts.
    i USA lader staten være med at bestemme om det er farlig eller ej, og lader det være op til den enkelte at vurdere.
    det er jo så det hele diskussionen handler om, om det er forkert.

    kontrol-samfundet længe leve!


  • #22   11. mar 2010 Det spiller jo ingen rolle om den har 100 eller 1000 hk der er jo ham med rullen der bestemmer alligevel.

    Og når det så er sagt så kan man jo se på statistikkerne.

    Der dør flere på knallert end på MC, det hører vi bare ikke så frygteligt meget om.
    Det er der jo heller ikke meget presse i for politikkerne for dem kan de jo dårligt begrænse mere.

    Så kan vi lige runde deres miljø argumenter også. En knallert 45 må ikke kører stærkere... Hvorfor ikke de skal jo alligvel have kørekort. Og lortet forurenet så mange gange mere end den ville gøre uden de plumberinger den skal have i DK. Og så er 45 en utroligt forstyrrende fart i almindeligt traffik.

    Håbløst!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • #23   11. mar 2010 Rene B > Det har ikke noget med ikke at tænke klart at gøre. Der er samme logik bag forslaget, som at sætte fartgrænser. Skal de også afskaffes?

    Argumentet med alkohol forstår jeg ikke, da det altså er forbudt at føre motorkøretøj, når man har drukket. Det håber jeg du ved...


  • #24   11. mar 2010 jeg synes det er vigtigere at forbyde rygning!! ;o)

    ifølgen statistikken der blev fremlagt på tv forleden, dør der 4 om dagen af følgesygdomme, relateret til rygning...


  • #25   11. mar 2010 Det med hvor mange der dør af det er et elendigt argument. Der dør mange flere af rygning end af mord. Lad os legalisere mord og forbyde rygning.

    Forskellen er selvfølgelig i, hvem man slår ihjel. Biler og motorcykler er primært til fare for en selv men også i høj grad for andre. Det har man imødegået ved at sætte fartgrænser. Rygning er primært farligt for en selv, men også for andre. Det har man imødegået ved at forbyde rygning i offentlige bygninger. Osv. Eget liv = gør hvad du vil. Andres liv = lovgivning.


  • #26   11. mar 2010 Så vidt jeg har forstået vil de ikke forbyde motorcyklerne, de vil bare forbyde dem på offentlige veje, præcis som alkohol (i en vis mængde) er forbudt når man kører på offentlige veje.

    På racerbaner kan du stadig køre lige så tosset stærkt du vil på lige præcis den motorcykel du har lyst til, ligesom du kan drikke dig lige så hjernelam, du har lyst, hvis du bare lader være at køre bil.

    Bortset fra det, tror jeg nu heller ikke det rykker det store at forbyde motorcykler over 100hk for tosserne kan køre alt for hurtigt alligevel, og så kan man jo ligeså godt lade være. Måske det var bedre med hårdere straffe til dem, der bryder fartgrænserne for meget. Konfiskering af køretøjet f.eks. Man ville nok blive rimelig lang i ansigtet, hvis politiet rendte af sted med ens 250000 kroners bambusraket fordi man havde kørt 200 på en landevej, og tænke sig om to gange inden man gjorde det igen.


  • #27   11. mar 2010 Jeg spørger igen: Så du gerne fartgrænserne afskaffet? Og hvis ikke: Hvad er forskellen?

  • #28   11. mar 2010 Hvad så med dem der også bruger deres mc til bane, og ik har råd til at ha 2 mcér? osv. osv. Eu er noget pis....flere regler er noget pis.
    Alt hvad der ik passer ind i bureaukraters små hjerner hvad angår det perfekte liv skal åbenbart forbydes. .. nej tak til fler´regler


  • #29   11. mar 2010 Næh, men det kan du jo sige med alle regler. Og vi er vel enige om at et samfund uden regler, heller ikke rigtigt fungerer. Det er altid et trade-off, værdien af reglen mod ulempen for befolkningen.

  • #30   11. mar 2010 dvs. du mener at hver gang der er nogle der laver noget lort, så skal det også forbydes for alle andre? hvadså hvis det blir indført og der er nogle der laver noget lort på en 60 hestes mc?

  • #31   11. mar 2010 Jeg har vist allerede sagt, at jeg ikke tror på forbuddet af maskiner over 100hk, fordi jeg ikke tror, det har nogen særlig effekt.

    Om som jeg nævnte før er en regel altid et trade-off imellem værdi og ulempe. Det er aldrig sort/hvidt. Om min motorcykel ikke må have over 100hk er mig flintrende ligegyldigt, for jeg har ingenting at bruge de ekstra hestekræfter til, så hvis det kunne give værdi på en anden front, ville det da være fint. Hvis den til gengæld kun måtte have 30 hestekræfter, ville ulempen være væsentligt større. Hvis mange mennesker mister en hel masse på ikke at måtte have mere end 100hk, er reglen da dum, men gør de det? Kan nogen komme med et sagligt argument for at de har brug for 200hk til at transportere dem rundt på en 200 kilos motorcykel?


  • #32   11. mar 2010 Andreas A. Fx. at man også bruger sin mc på bane... så som at man vil ned og køre råddent på nürenburgring.
    Men det du siger svarer til at jeg spørger... kan nogen komme med et sagligt argument for at de skal ha er 60 tommer tv i stuen, for det er jo miljø svineri at lave et så stort tv, når man kan nøjes med mindre... angiveligt dør folk jo af højrer co2 udslip.


  • #33   11. mar 2010 jer der har lyst..

    tjek facebook-gruppen.. Død over Eu


  • #34   11. mar 2010 hehe, ja og 1000cm maskiner forurener for meget og bla bla...

    snart må man kun køre med 100hk der kan køre max 100km/t og 400km på en OPLADNING!!


  • #35   11. mar 2010 Hvorfor bliver du ved med at snakke om 200 hk? Grænsen, de ønsker, er 100 hk.

    Hvis du vil tages seriøst, så snak i stedet om alle de touring-MC'ere, der ligger lige over 100 hk og pludselig skal drosles, i stedet for at hive det mest ekstreme eksempel frem. De her maskiner kan jo ikke køre 300 km/t eller accellere fra 0-100 på 3 sek., de har bare lidt kræfter for man ikke behøver geare ned før hver overhaling.


  • #36   11. mar 2010 Jeg har forresten selv kun omkring 70 hk og har foreløbig ingen planer om at skifte til en større motorcykel, men jeg er modstander af lovforslaget, da min frygt for at blive slået ihjel af en fyr på en motorcykel med mere end 100 hk er den samme som min frygt for at blive slået ihjel af en fyr på en motorcykel med mindre end 100 hk, dvs. ingen overhovedet.

    Lad os nu sige, at vi levede i en anden verden, hvor jeg skulle gå en tur og tænkte: "Min søster blev ramt af en R1'er i forgårs og min mor blev slået ihjel af en Hayabusa i sidste uge, så jeg bliver sgu indenfor i dag, de er jo sindssyge de 100+ hk motorcykler!", så ville det nok være noget andet. Men hvor ofte sker det lige at en fyr på en 100+ hk motorcykel slår sig selv ihjel? Trods alt ikke ret mange gange om året. Og hvor ofte slår de andre end sig selv ihjel? Nærmest aldrig.

    Hvorfor så lovgive mod det? Er planen virkelig at forbyde alting, der kan være farligt? Hvis ja, så er Norge det nærmeste ikke-EU land OG de ligger gang på gang nr. 1 på listen over de bedste lande at bo i OG de har nogle fantastiske MC-veje OG sproget er nemt at lære for danskere... Valget om at flytte bliver lettere og lettere for hver gang der kommer et nyt forbud.

    "First they came for the communists, and I did not speak out—because I was not a communist;
    Then they came for the trade unionists, and I did not speak out—because I was not a trade unionist;
    Then they came for the Jews, and I did not speak out—because I was not a Jew;
    Then they came for me—and there was no one left to speak out for me."

    Det er værd at huske, hvis man ikke ryger eller har en muskelhund eller en værktøjskasse med en hobbykniv i sin firmabil eller en motorcykel med 100 hk. Hvis noget virker forkert, så sig til, også selvom det ikke påvirker dig personligt.


  • #38   11. mar 2010 For 3. gang: Jeg er også imod lovforslaget! Jeg tror, det er meget begrænset, hvad det vil forhindre af dødsfald, og lovforslag uden effekt er meningsløse.

    Det jeg opponerer imod er "det er et indgreb imod min personlige frihed"-mentaliteten. Man har ikke anden personlig frihed på vejene end at man kan vælge hvor man vil hen. Man kan f.eks. ikke bare bygge en bil selv og køre med den, bremser skal være af en vis kvalitet, lygter skal kunne lyse en vis længde og må ikke blænde, man må ikke montere en harpun på motorhjelmen som spider fodgængere osv. osv. Vejene eksisterer for at man kan transporteres hurtigt og sikkert fra A til B, ikke som en legeplads for fartglade.

    Jeg tror at 90% af den morskab der haves på motorcykler kunne også haves på motorcykler med højest 100 heste, og 99,9% af de sidste 10% er nok ulovlige, så hvis jeg troede at et forbud af motorcykler med over 100 heste havde nogen effekt, ville jeg gå ind for det.


  • #39   11. mar 2010 Jeg er en led spammer, men jeg må også lige nævne, at 100 hk jo blot er tallet fra dette lovforslag, som mange mennesker kan acceptere, da "100 hk burde være nok til enhver". Hvad hvis det næste gang bliver 90 hk? Eller et kraft/vægtforhold, der ikke overstiger det på en GS500? Eller en 0-100 tid, der ikke må være på mindre end 5 sekunder?

    Der er nok muligheder for udvidelse af loven.


  • #40   11. mar 2010 Som sagt personlig frihed hører til mange steder, men vejen er ikke en af dem. Det er derfor der er fartgrænser, og alle de andre tusinder af regler.

    Argumenter a la "denne gang er det 100hk, så er det nok 60 eller 90 næste gang" virker ret fjollede. Hvorfor skulle forholdet til kraft/fare forhold ændre sig? Ikke alt er en glidebane - fartgrænserne på motorvejene er f.eks. blevet sat op for ikke så længe siden.


  • #41   11. mar 2010 Korrekt, Andreas, men var det regeringens beslutning eller EU's? En af de to er nemlig ret ligeglade med de danske vælgere. smiley

  • #42   11. mar 2010 Nåå, det er en anti-EU-ting. Javel. Politikere i almindelighed er ligeglade med de vælgergrupper der ikke er store nok til at have indflydelse, der tror jeg ikke, der er nogen særlig Danmark/EU-forskel.

    Personligt tror jeg ikke, jeg har mere til fælles med en gennemsnitsdansker end med en gennemsnitsfranskmand, så jeg er EU-tilhænger.


  • #43   11. mar 2010 ja det måtte jo komme.... snart skal de vel også bestemme hvor mange stykker røv parpir vi skal- må bruge pr lokums besøg.. fuck hvor er jeg træt af at nogle skal besetmme alt over ander ...

    fuck dem

    mener jeg..



  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #44   11. mar 2010 Popcorn og Cola? Anyone?

    Hvorfor alt dette buzz? Det bliver IKKE til noget... Cool it...Cool it....


  • #45   11. mar 2010 "Ja det er forbudt at køre når man har drukket, men det er også forbudt at køre mere end lover siger hvad er forskellen så ???, nå ja det er forbi man godt kan lide alkohol."

    Rene B, det er bare så sandt skrevet.. danskere ELSKER alkohol, derfor tør man ikke pille ved det.. hash er meget mindre skadeligt, men det er jo fy fy.. hvor tit har man hørt om nogen der har røget sig skæv og skudt naboen..



  • #46   11. mar 2010 Andreas A.. jeg sidder og spørger mig selv, hvor meget ved du egentlig om motorcykler.. og er du klar over at 100hk bare er et tal og siger ikke en skid om hvor hurtig en motorcykel er..

    vi kan jo tage en 250kg tung touring maskine der har 101hk med mega høj gearing så den accelerer ligeså langsomt som en golf 2..

    den skal være ulovlig jow jow.. mens en 130kg tung maskine, med lavgearing og 99hk er lovlig... hvem får noget ud af det ?!?


  • #47   11. mar 2010 Andreas:
    du kan da overhovedet ikke sammenligne det med fartgrænserne.
    fartgrænserne er noget man bør og kan overholde 100% uanset om kværnen så har 180 hestekræfter. men det er jo noget man vælger ikke?

    men hvorfor skal man ikke kunne vælge om man syntes det er fedt at have en heftig cykel og køre med den på vejen? hestekræfter slår INGEN ihjel - for store impulser gør! Jeg vil ærligt talt hellere rammes af en 500 hestes turbo- hayabusa, end hvilken som helst bil. og det uanset om det er med 5, 20, 50, eller 100 km/t.

    og hvad er der ærlig talt størst sandsynlighed for?

    i løbet af de sidste tre år, kender jeg til een ulykke, hvor en motorcykel har "taget en med sig" - den hvor to fyre er ude at køre, og den ene torpederer en autocamper, med anslået omkring 180km/t. Det er meget muligt at cyklen i dette tilfælde har haft over 100 heste, men min 65 hestes, kan bestemt også nå de hastigheder.

    //Jesper



  • #48   12. mar 2010 Det her må være omtrent det mest tungnemme forum på internettet. For 117. gang: Jeg er enig i, at en 100hk grænse ikke giver nogen særlig værdi.

    Læs dog hvad der bliver skrevet.


  • #49   12. mar 2010 men samtidigt, skriver du
    "Jeg spørger igen: Så du gerne fartgrænserne afskaffet? Og hvis ikke: Hvad er forskellen?"

    hvordan kan du sammenligne det forslag med fartgrænserne?


  • #50   12. mar 2010 HVIS det kommer, mon så ikke kontrollen bliver lige så god som den er med 34 hk reglen

  • #51   12. mar 2010 Det er ret let. Begge er tiltag, der har til formål at begrænse forekomsten af for høj hastighed på vejene. Det er vist ikke helt urimeligt at påstå at motorcykler med mange hestekræfter bliver brugt forholdsvist mere til at bryde fartgrænserne end andre køretøjer gør.

    Jeg tror forslaget fejler ved at dem der køber de vilde motorcykler og kører alt for stærkt, jo også kan køre alt for stærkt med "kun" 100 heste.

    Det korte af det lange er, at jeg synes enhver regel der omhandler motorkøretøjers udstyr, og som kan redde menneskeliv er en rimelig regel uanset nogle måtte føle sig trampet på deres "personlige frihed". Det er ikke en menneskeret at kunne accelerere fra 0-100 på 2,8 sekunder.


  • #52   12. mar 2010 "Det er ikke en menneskeret at kunne accelerere fra 0-100 på 2,8 sekunder."

    det burde det være.. Mirza for præsident, så får jeg det indført! ;D


  • #53   12. mar 2010 det vil sige du uden at blinke vil akceptere eksempelvis hastighedsbegrænsning, og andet godt.



  • #55   12. mar 2010 Så længe jeg betaler over 50% i skat og betaler min mc 3 gange, OG der INGEN undersøgelser er der kæder motoreffekt over 100hk sammen med øget ulykkesfrekvens, ja så kører jeg sku på kværn over 100 heste, lovligt eller ej..

    Det er også bare på grund af de forpulede frøædere der startede med den slags formynderi


  • #56   12. mar 2010 I en ideel verden ville menneskeførte køretøjer være henvist til lukkede baner, da menneskelige fejl og mangler ikke har noget at gøre på transportveje. Vejene eksisterer til transport ikke leg. Sådan er verden ikke og indtil det sker må man regulere den menneskelige faktor bedst muligt.

    Det giver selvfølgelig ingen mening at forbyde motorkøretøjer. Som jeg sagde tidligere: Alle regler er en afvejening af fordele og ulemper. Ulemperne ved helt at forbyde motorkøretøjer er selvklart ret voldsomme, så det giver ingen mening uagtet det kunne redde en del menneskeliv.


  • #57   13. mar 2010 Så længe der dør 7 mennesker om dagen på danske sygehuse på grund af fejlbehandlinger, og infektioner forsaget af dårlig hygiejne synes jeg fokus er lidt forkert, når man bliver ved og ved og ved med at træde rundt i hele 30 dræbte motorcyklister om året..

  • #58   14. mar 2010 andreas- hvem har bestemt at veje kun fungerer og er bygget til transport, og ikke leg? der er mig bekendt ingen regler om at man ikke må køre på vejene blot for "at køre"... og nu snakker du så om menneskelig faktor, jeg ved ik hvor meget du kender til automatik/mekanik osv... men jeg bygger selv en del maskiner, og lad os bare sige, det er bestemt heller ikke fejlfrit.. robotter, computere osv, kan stadig lave fejl, præcis som mennesker, en simpel følerfejl, PLC nedbrud, el lign, kunne blive lige så fatalt, hvis ikke mindre, da man så sætter sin lid til at det kører fejlfrit.(ved ik om det var den retning din tankegang gik, men sådan tolkede jeg det hvertfald på dit sidste indlæg)

    "begræns menneskelig faktor bedst muligt"

    ja se nu bare fantastiske toyota, det var vidst en ups´er...

    og så er der nok en del andre indgreb i lille fantastiske DK der kunne redde væsentligt flere menneskeliv, end mc´er eller biler for den sags skyld, med effekt bgrænsninger... hvis alting vel at mærke kun handler om at redde menneskeliv... nogen vil åbentbart ikke redes, siden de f.eks vælger at ryge, køre 300, indenom, på mc i nødsporet etc...


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #60   17. nov 2010 Åhhhh... Daniel L... så gav du hjertestarter til en tråd der har været død siden 14/3... og i live igen pr. 17/11... smiley

    Nå, man kan da også bare melde sig fra tråden smiley

    Click'......


  • #61   17. nov 2010 haha opstart igen..

    Vi er vågnet fra de døde


Kommentér på:
EU forslag: max 100 hk til MC'er

Annonce