2.070 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Marving udstødning Marving udstødning

Nu er der ikke så mange fabrikanter af udstødning til en gammel cykel som min, ville helst ha' haft en Kerker 4i1 a la den som sidder på Kawasaki Z1000R (Eddie Lawson Replica) men dem laver Kerker desværre ikke mere.
Nu er jeg så faldet over Marving som laver lidt i samme old school stil, men kender intet til mærket. Er der nogen som kan sige noget godt eller dårligt om Marving?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marving udstødning
  • #1   25. nov 2008 Marving er da ligeså godt gammelkendt mærke som Kerkeren

• #2   25. nov 2008 åååøøøjjj og de gamle alu-sebring potter med den fedeste lyd man kunne få i slutfirserne

intet er længere som dengang smiley nu skal det flyttes op under røven , være poleret hele vejen og helst veje det halve af den originale

dengang vidste man når der kom en seriøs biker smiley

• #3   25. nov 2008 Hmm synes bare ikke jeg kan finde nogle danske forhandlere???
    Nå, men det er vel også billigere at købe den i f.eks. Tyskland smiley

• #4   25. nov 2008 heheh min Z650 havde den helt rigtige SeBring , larme/ snerre "race only" men det lød da pissefedt når den blev hamret af smiley
    min første Z1000 havde også marving , lidt mere dæmpet , men fik da taget det meste uld ud af potten .............med tiden hæhæh
    dengang var det : blev man ikke set kunne man bare høres !

bremser dengang var så en anden historie .......

• #5   25. nov 2008 Jeps, de er sortforkromet standard og dem jeg har fejler ikke noget, så de vil blive gemt, så den hurtigt kan laves original igen, men man er jo stadig et legebarn og så er det nemt at komme til at kede sig her om vinteren smiley

• #6   26. nov 2008 Mads E

Har lige mailet den danske importør for at få lidt priser smiley
    Men de er sikkert dyre herhjemme i forhold til f.eks. Tyskland.

Kommentér på:
Marving udstødning

Annonce