{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.428 visninger | Oprettet:

Super service.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige en super oplevelse jeg vil dele med jer..

For knap 3 mdr. siden kørte jeg min Suzuki til Harrys motor service i Randers.. Jeg havde hentet den i tyskland og ville lige have den gået igennem. skiftet olie og bremse væske... Det blev gjort og jeg betalte 2700 for den omgang...

Kort tid efter begyndte den at være svær og starte og tomgang var en by i rusland.. Jeg ringede derned og fik at vide at en justering nok var det den skulle have.. Vi aftalte at jeg skulle køre på den til sæsonen var ved at være slut..

For 5 uger siden var mit bagdæk ved at være slidt ned og jeg kørte ned til dem igen så de kunne se på den justering... Det var så mere end en justering. Det var strålerørene der var slidte og derfor fik den formeget benzin.. Suk suk. Fik et tilbud 2200 for div. dele og 4 timer a 500 kr i arbejdsløn... Reservedelene tog så 4 uger at få fat i, så idag jeg kunne hente den fik jeg regningen på 4600...

Men nu kommer det positive, fordi de ikke havde opdaget fejlen første gang ville de æde de 2000 i arbejds løn = en regning på 2200. Så nu er der 2000 mere til dele i vinter og jeg vil helt sikkert bruge Harrys motor service i Randers igen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super service..
  • Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 192
    #1   26. nov 2008 Jeg vil også gerne lige melde mig på banen!

    Denne gang skal det dog handle om Aagens Motorcykler - Simpelthen uovertruffen service!!

    Jeg skulle have monteret et droslingskit, på en Yamaha RD 350 YPVS - Ja, en svær opgave, og jeg ringede rundt og skrev rundt til diverse steder, for at få svar lige fra:

    "Er du sindsyg?" "nej tak" og "Det kan simpelthen ikke lade sig gøre" - Så kom turen til Aagens Motorcykeler, og kraft edme ikke om han ringede, og sagde at det ville de gerne kigge på, de skulle bare bruge et stellnummer, jeg ringer sender dem så en mail med stellnummeret, og i løbet af dagen, ringer de ikke mindre end 4 gange !! - uden at få svar, da jeg desværre var helt drunket på arbejdet - men de blev ved og ved ! så ringer de fanemde 15 efter normal lukketid til mig aligevel, og fortæller at det da sagtens kunne lade dig gøre, og fortæller den selvfølgelig skal omsynes - selvfølgelig siger jeg, da han så siger, men skal jeg da ikke bare lige gøre det for dig - det er aligevel lige her i nærheden!

    Og der har været humor og fantastisk service, hele vejen igemmen! , givet den et lille eftersyn når de var igang, og det hele !

    Store kram herfra og dertil ihvertfald! Bestemt ikke sidste gang jeg kommer forbi derude !!

    OBS: Fik jeg sagt de også serverere varm kakao derude? smiley


  • #2   26. nov 2008 er på vej men kun for varm kakao heh for har jo ingen mc pt:D

  • #3   26. nov 2008 Jeg fik skiftet strålerør på min R1 hos dot-e for 2000 alt inklusiv smiley
    Det var samtidig med at jeg fik den justeret


  • #4   27. nov 2008 hvor i landet ligger Aagens motorcykler ?

  • #5   27. nov 2008 -Elo
    Aagesen ligger i Rødovre kun et stenkast fra Damhussøen. Det var der jeg købte min V-Strom. Det var også en meget postiv oplevelse, hvor jeg oplevede professionel service og fik lov til flere og lange prøveture inden køb:
    http://www.aagesen.dk/


  • #6   27. nov 2008 Enig i at de er flinke hos Harrys, men de er sgu nogle af de mest langsomme mennesker i denne branche. De rider ikke samme dag som de sadler. Nu bliver jeg nok frosset.............

  • #7   27. nov 2008 Sandt nok smed..

    Men jeg vil heller have en lidt langsomere service end få noget lort smidt i nakken med det samme.

    De er ikke lyn, men jeg fik ordenlig besked om tid og hvorfor..


Kommentér på:
Super service..

Annonce