586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

kondens kondens

Mit kæreste eje, er desværre parkeret i et maskinhus, den er blevet gjort klar til vinter, og den har stået derude en mdr. tid nu. Da jeg skulle ud og tjekke den idag, kunne jeg mærke at det lagen, som dækker den, var meget fugtigt! Kan godt være jeg spørger lidt dumt, men vil bare være sikker, tror i mcèn tager skade af det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kondens
  • #1   11. dec 2005 Er der meget koldt der hvor den står?
    Jeg ville ikke ha min stående der hvis der er så fugtigt at et lagen bliver fugtigt.

• #2   11. dec 2005 Ja, kondens er ikke ligefrem det bedste du kan tilbyde din cykel smiley Det svarer jo mere eller mindre til at lade den stå ude i regnen smiley Hvilket ender med en gang rust.

Er det bare et ganske alm lagen du bruger? For ellers kunne du jo købe en mc-garage, hvor fugten kunne komme ud af. Den hal du har parkeret i - er der store temperatursvingninger der?

• #3   11. dec 2005 jeg har prøvet at bestille en slags affugterhos louis.de Den skal hænges under presseningen og efter sine trække al fugt ud under dækken. Men om det er godt nok, vil tiden vise...........

• #5   13. dec 2005 Ja den er lidt fugtig, og lagnet ligger bare henover mcèn. tror i det er bedre hvis det ikke er der, så den bare står frit. det eneste minus er bare at der er ret støvet derinde!
    Den har fået sådan et godt lag overalt med wd40!
    Og hallen der står i, er sådan en med en åben, port! så tror det eneste den forhindrer er regn og frost

• #7   13. dec 2005 Nåja, det var en go ide! det vil jeg prøve! tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
kondens

Annonce