1.125 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
10. mar 2005 Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 87 Svar: 320
Handsker til piger {{forumTopicSubject}}
Hey folks. Vil købe et par mc handsker til min kæreste. Hun har som de fleste piger ret lille hånd, men skal man så bare købe en "herre" handske i str. S?
Har kigget på nogen Alpinestars ved FC-moto.de. Tak for hjælpen, og god jul
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 259 Svar: 2.252
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
Hvis hun har en utrolig lille hånd er dem fra alpinestars alt for stor, gå hellere efter de rigtige pigehandsker de sidder også meget bedre da kvinder for det meste har længere fingre end mænd og smalle hænder, du burde også kunne finde decideret kvinde handsker på fc-moto..
mar 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 87 Svar: 320
mar 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 87 Svar: 320
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.148
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 82
Købte selv handsker i str xs, damemodel. Men det var godt nok i Tyskland. Men de fleste mc-pusher burde, have et par modeller at vælge imellem.
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.148
mar 2005
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 274
I alm. arbejdshandsker bruger jeg str 5/6.
Men tag hende med, så hun kan få dem der passer bedst på hendes hænder.
Tulle
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
lol lol
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 111
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
Handsker til piger