1.387 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Ny cykel, Hvilken ? Ny cykel, Hvilken ?

God aften folkens.

Jeg går så småt og kigger på ny cykel, skal kun køre kommende season med, på den droslede. Suzuki GS 500 E. ( ved godt den ikke er inde, men nu er den blevet slettet de 2 gange jeg har haft den inde, super nitten )

har i nogle gode råd og forslag til stor cykel ?

Skal lige nævnes jeg er 204 CM høj.

kom frisk smiley på forhånd tak

/ Andreas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny cykel, Hvilken ?
  • #1   9. dec 2008 kig i min profil ? passer fint til mine 200 cm..

• #2   9. dec 2008 Jeppe O : damn de er også fede smiley

Morten P : jaamen det ved jeg ikke rigtig. altså jeg regner med sommerhuset bliver solgt i løbet af 2009. der har jeg en lille andel i. og så snakker vi jo før om over 1 år. så man kan jo lægge lidt til siden smiley

Jeg havde regnet med noget til max 100.000 men hvis en super fin cykel kommer min vej til lidt mere, går det vel også.

Men ved ikke om jeg skal have en alt for voldsom bare fordi man må smiley

• #3   9. dec 2008 Først skal du jo finde ud af hvilken type, r4, v2 eller v4, måske en r6 eller en stamper...

R4 cyklerne vil du nok sidde godt på de fleste R liter maskiner, ellers kan en rsv 1000 også være god.. mange høje mennesker sidder godt på dem.. men ud og prøv..

• #4   9. dec 2008 det skal være sport. syntes jeg bare er fedest. ikke fordi jeg kører super stærkt. jeg har ikke haft kortet så længe endnu. så stille og roligt indtil man føler sig tilpas smiley

Jeg kan super godt lige Honda's CBR, Suzuki GSXR. ved ikke hvad i syntes om dem ? Ja Yamaha R1 og R6 er da også dejlige smiley

• #5   9. dec 2008 Tore : har faktisk godt hørt at de der Aprillia Mille, skulle være ret så fine til høje mennesker.

• #6   9. dec 2008 Morten P : jamen det er jeg da smiley men som sagt ligger jeg ikke med øret vredet hele tiden.

• #7   9. dec 2008 nej ved det godt. også det jeg siger, jeg kører ikke så vildt, jo lidt gas mellem lyskrydsne kan den da god få. hehe.

Jeg har en Suzuki gs 500 pt. den er jeg da meget godt tilfreds med, men den er jo efterhånden en gammel svend smiley og så man man også give den alt det gas den kan tage uden problemer. ( ned droslet ) smiley

men som du siger skal man have respekt. det er klart. hvad med en GSXR 600 SRAD ? syntes den er okay, men har ikke stået ved en, så kender ikke rigtig størelsen.

• #8   9. dec 2008 hvad med min R1´er.. jeg er selv 195cm og har ingen ballade med benene...

• #9   9. dec 2008 Ellers kunne du finde en zx6r som min, det er muligt at finde dem ned til 100k smiley

• #11   9. dec 2008 Jens E : jeg kommer ikke til at købe en fabriks ny alligevel. så vi snakker om cykler der er pt. og man må jo godt købe før man må køre smiley gå og lave lidt på den.

Much'en : det er også en fed Cykel, helt sikkert

• #12   9. dec 2008 haha Morten, jamen jeg er mest til det såkaldte "Hvepse Epo" smiley

Jeg må nok bare prøve nogle cykler når seasonen bliver til det smiley

• #13   9. dec 2008 Køb en hayabusa. De kan fåes til ca100k nu.

• #14   9. dec 2008 VFR er også et godt bud

• #15   9. dec 2008 Er selv 193cm og sidder fantastisk på Blackbirden. Jeg har også set enkelte til omkring de 100.000.-
    Men mit råd må være, at du skal ud og prøve dig frem.
    Og jo mere racer, jo mere skal du bukke de lange ben, hvilket ikke er ret fedt i længden.
    Held og lykke med det.

Kommentér på:
Ny cykel, Hvilken ?

Annonce