{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OT: PGO Hot 50 stjålet
  • #1   16. dec 2005 Har smidt et billede af en magen til i mit galleri

  • #2   16. dec 2005 45 eller 30?

  • #3   16. dec 2005 en 30'er

  • #4   16. dec 2005 Jamen så post dog under OT bår vi nu er så heldig at have muligheden

  • #6   16. dec 2005 Jan den er under OT, ved godt at det er tidligt..
    Det gas du kan tage det, håber jeg ? smiley


    Nej der står OT i overskriften indlægget er postet under generel ...... og jeg gider sgu ærligt talt ikke til at se på 117 hvalper der efterlyser deres knallert herinde ... Det har de scooter galleriet til !


  • #7   16. dec 2005 Jan
    "Nej der står OT i overskriften indlægget er postet under generel ...... og jeg gider sgu ærligt talt ikke til at se på 117 hvalper der efterlyser deres knallert herinde ... Det har de scooter galleriet til ! "

    Ved godt at den skulle have været under OT, men er rimelig ny herinde, og hvis du gad se i min profil, ville du opdage at jeg ikke er en der høre til på scootergalleri = hælergalleri.
    Håbede bare at der var nogen herinde der havde set eller hørt noget, eller ville forhøre sig rundt omkring.

    Men du må meget undskylde at jeg har ulejliget dig til at læse "stødende" mit indlæg.

    Til din orientering, er jeg ikke ret meget mere "hvalp" end dig selv.




  • #8   16. dec 2005 Så så så ikke føle dig stødt *GG* håber du får din knallert igen .. kan tilføje at jeg selv engang havde en CBR'er ligesom din i Konfi farver magen til endda ... men kan vi ikke blive enige om at nu hvor vi har OT som mulighed at det kunne havde stået der når du alligevel betegner det som OT ... nej skidt gider ikke det net betjenteri ... vi har jo et herligt forum ....

    Go (h)jul


  • #9   16. dec 2005 Generel eller ot, potato - portato? Manden har en mc herinde så er det sku ok!! ik sikkert alle har slået OT til, vel?

    Sku noget underligt noget der altid skal være nogen der beklager sig man!


Kommentér på:
OT: PGO Hot 50 stjålet

Annonce