840 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Læder dragt med ekstra længde ??? Læder dragt med ekstra længde ???

Hejsa skal bruge en læder dragt med ekstra længde til benene bruger en størelse 54 normalt i i dainese hedder det så 104 fordi der er ekstra længde i benene...
Men syntes de er ret dyre ca 7200
og derfor ville jeg høre hvad de størelser hedder i ARLEN NESS & BERIK fordi jeg syntes de laver nogle FEDE dragter som er lidt billigere.... eller kan det fås ???? har kigget på www.fc-moto.de og syntes ikke de har nogle ekstra lænde der ... Bare surt at bestille et læder dragt som ikke passer....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læder dragt med ekstra længde ???
  • #1   25. dec 2008 Va med dragtdesigneren..??
    Så styre du selv målne.. c",)

Og prisen er tilligemed i orden..

/Rass

• #2   25. dec 2008 nej ikke meget for gragt designeren... kan ikke sige hvorfor smiley men har både hørt godt og skidt...
    kan nu godt lide at købe noget jeg kan se og røre ved og evt sende retur hvis jeg ikke vil have produktet....
    syntes ny at DAINESE ; BERIK & ARLEN NESS laver nogle fede dragter

• #3   25. dec 2008 dainese er muligt at få med ekstra benlængde ved jeg . tal med din forhandler om det .

• #4   25. dec 2008 nå nu fik jeg forstået det korrekt . jeg tror ikke du har mulighed for ekstra benlængde i de dragter du der nævner .

• #5   25. dec 2008 Fær nok.. Men så må du jo ud og "JoyRide" lidt butikker.. haha..

Jeg køvt'e min Berik ved FC-Moto.. Leveret på min adr. til ca. 4600,-
    (Mener jeg det var)...

• #6   25. dec 2008 ja Dainese normal 54 = 104 i ekstra længde ville så bare høre om / hvad de hedder i de andre mærker .

Er jo kun 188 cm skal bare have lidt ekstra længde i benene smiley

• #7   25. dec 2008 Jeg har en dragt fra REV IT´synes det er en rigtig fed dragt og der kan du få syet ekstra længde på Jeg fik det uden mer omkosning Dragten er lidt tung i forhold til Dainese, Jeg faldt for at man har lommer udvendig til at få spat over man skal lyne dragten helt ned for at komme til pungen eller mobilen... Og sikkerheden skulle være lige så god..

Jeg købte den hos www.minimotor.dk i kolding og han var til at handle med..

• #8   25. dec 2008
    Har nu også prøvet at surfe på nettet efter Dainese i ekstra længde men uden held smiley men har været nede ved aagensen og der har de størelserne i ekstra længde hængende.... men syntes at 7200 er lidt peberet også kunne det jo være at BERIK / ARLEN NESS laver nogle dragter ligesom for os der ikke er halv store Japanere

• #9   25. dec 2008 Jeg er selv en lang fætter (197) og jeg kører i Kushitani læderdragt. De er en anelse længere i modellerne end Dainese og diverse andre fandt jeg ud af da jeg var på shopping i sin tid.

• #10   25. dec 2008 Nikolaj - Jeg har en lang fætter og hat fået lavet ekstra gylp ,men det hjælper vis ikke her ha ha...

Go jul....

Kommentér på:
Læder dragt med ekstra længde ???

Annonce