{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Beta-testere og ris/ros ønskes. {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg er ved at lancere vores nye site som skal være klar 10/1-09. Derfor ville det være en stor hjælp at få andre øjne til at spotte evt. fejl, tastefejl og andre uhensigtsmæssigheder. Tilvalgsfunktionerne er ikke klar endnu og alle designs er ikke lagt på endnu.

Ris og ros er særdeles velkommen og ideer til funktionaliteter er også meget velkommen.

Derudover er jeg lidt i vildrede om hvorvidt Paypal vil være et alternativ til Dankort/Visa som er ret dyrt at implementere. Jeres meninger er vigtige for at have et fornuftigt site.

Sitet ligger pt. på et temporær server:
http://dragt.betashop.dk

på forhånd tak.

Mvh
Thomas E


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beta-testere og ris/ros ønskes.
  • #1   2. jan 2009 Hej T..

    Forfrisket design..
    Jeg vil lige ta en rundfart på sitet.. Så skal jeg nok "brokke" mig.. Hvis jeg kan se "fejl/mangler".. c",)

    /Rass


  • #2   2. jan 2009 Hej Thomas

    Ser rigtig godt ud...lækkert cool design:)
    Der har godt nok været en del med det ene og det andet omkring Paypal...men har nu aldrig personeligt haft nogen problemer med det:) Men var det ikke også noget med at man ikke var lige så godt dækket, i tilfælde af at man bliver snydt af sælger og skulle have penge tilbage? Og det ved vi jo godt du ikke gør;)


  • #3   2. jan 2009 Fini:
    Jo - jeg har læst den artikkel, men da Paypal i realiteten nu også er kommet til danmark, idet Ebay jo har købt dba.dk. Så skal Paypal jo efterleve alle danske regler for at blive godkendt.

    Jeg kan ved nærmere eftertanke godt se at jeg ikke kommer uden om Dankort/Visa, men Paypal er stort set gratis, og da jeg helst gerne vil holde unødige omkostninger for kunderne på et absolut minimum, så jeg Paypal som en kærkommen mulighed for at slippe uden om PBS og deres evindelige gebyrer og omkostninger.

    Såfremt I også har ideer til guider og foruden min dragtguide jeg tidligere har postet her, modtages disse ideer med kyshånd.

    Mvh
    Thomas E


  • #4   2. jan 2009 - styrk din image allerede i dag.
    Kontakt os på telefon eller pr. email og få en snak om din næste læderdragt.
    Tlf: +45 40 38 88 80

    Hedder det ikke styrk DIT image?
    Ser rigtig flot ud derinde. smiley


  • #5   2. jan 2009 Rass:
    Tusind tak - jeg imødeser dit "brok".... smiley LOL

    Mvh
    Thomas E


  • #6   2. jan 2009 Daniel:

    Jo - naturligvis.

    Tak

    Mvh
    Thomas E


  • #7   2. jan 2009 jeg bruger firefox, på forsiden over valuta er der en tom valgbox, og mangler der ikke et billede i det hvide felt under "Styrk dit image og styrk din sikkerhed... osv"

    http://dragt.betashop.dk/l%C3%83%C2%A6derdragter-c-47.html er er flere fejl, under "læderdragter" er der kun 1 billede af en arrow model, derefter kommer der nedenunder en sort bjælke der hedder "produkter for januar"???


  • #8   2. jan 2009 #Gud#:
    Jo - Forsiden er ikke færdig endnu - billede er ved at blive lavet.

    <jeg har ikke selv testet med firefox - men jeg vil lige hente den og teste. Arrow modellen er pt den eneste der har ikon. Under den sorte bjælke - er der så ikke 6 forslag?? - dem ser jeg med IE.
    Tak for din hjælp.

    Dr.Bombe:
    Av for den da.... - men Paypal tager da ikke abonnementsgebyrer, afregningsgebyrer og hvad PBS ellers kan finde på at kalde deres gebyrer....
    Paypal er bare nemt for de udenlandske kunder og fuldstændigt gebyrfrit for disse. Vi har en del dragter til Norge, Spanien og Holland.

    Mvh
    Thomas E


  • #9   2. jan 2009 jo der er 6 forslag men "produkter for januar" hvad betyder det??

  • #10   2. jan 2009 Jeg bruger Google Crome som browser, og der mangler al teksten over boksen "produkter for Januar, kan godt se teksten hvis jeg slår gang i min gamle Internet Explorer, det er det der starter med "Styrk dit image og styrk din sik.... bla..bla.."

  • #11   2. jan 2009 Der mangler kommaer i denne sætning:

    Dragtdesignerens koncept går i al sin enkelthed ud på at tilbyde kunden det bedste af det bedste.

    Dette er vist det rigtige (uden jeg er kommahaj):

    Dragtdesignerens koncept, går i al sin enkelthed ud på, at tilbyde kunden det bedste af det bedste.

    Hilsen
    Palle


  • #12   2. jan 2009 Hej Thomas

    Først - godt design - Dejligt rolig, og uden én masse fancy ”floppen” rundt.

    Jeg har lige lavet en ”hurtig” test i IE 8.0 beta – og der ser det ud som om alt kan ses også uden skulle skulle ændre til Compability mode..
    Der var et par ting jeg tænkte på (hvis man må komme med forslag) – hvordan kan det være at du (I) har valgt at ligge så mange informationer i venstre bjælke. Jeg tænkte at f.eks underpunktet information også kunne ligge som et punkt i top menuen (men naturligvis kun et forslag)

    Jeg sidder på et par 4:3 skærme, og kan derfor ikke teste hvordan den ser ud i 16:9 (hvilket må siges at være fremtidens format). Det ser naturligvis god ud – man kan dog frygte at dem med 16:9 i en opløsning på 600 i højden (mange bærbare kører i dette format) kommer til at se forholdsvis meget top i forhold til information.

    Med hensyn til Dankort – jeg ved det er dyrt – frygteligt mange penge de skal have for at hive transaktionerne igennem. Problemet er bare at det er så meget lettere for kunden (mig) – og nu her når jeg engang får overtalt kæresten i det fornuftige at investerer i den D-Wears, så håber jeg da at det bliver med dankort jeg kommer til at betale :o)

    Håber du kan bruge indput :o)

    (Den anden) Thomas E


  • #13   2. jan 2009 Min kritik:
    - man skal scrolle sidelæns på forsiden i Firefox
    - Det er svært at se niveauer i drop-down menuen til venstre

    Derudover er jeg ikke en stor fan af sloganet: styrk dit image - Er image ikke lidt et tøseord?

    Handler det ikke grundlæggende om at designe dragter specielt som du ønsker det. Hvis du endeligt vil have et image tilknyttet dragterne synes jeg du bør gøre mere ud af brandet D-wears - evt. med en flash på forsiden.


  • #14   2. jan 2009 En profil af virksomheden og dens ejere samt oplysning om hvor produktet reelt fremstilles, ville være relevant.

  • #16   2. jan 2009 Skrift størrelsen er for lille syntes jeg.

  • #17   2. jan 2009 Tusind tak allesammen - jeg har noget at arbejde med her i weekenden. Jeg vender tilbage med info om opdateringer og rettelser.

    Den anden Thomas E:
    kontruktivt - Al information vil jeg lægge i en menu hertil. Klar det ikke skal fylde på forside menuen.

    Thomas S:
    Uff - jeg frygtede at du ville nævne flash - jeg er så ekstremt dårlig til flash - nok mest fordi jeg ikke har de rigtige værktøjer. Jeg ville rigtig gerne have noget fedt flash på forsiden.

    Slogan'et bliver ikke som forsiden - ordlyden er stort set bare kopieret fra Webex som er udbyderen af denne OSCommerce.

    Er du manden til Flash?

    Rune:
    Hvilken opløsning kører du?


    Palle:
    Tak

    Mvh
    Thomas E


  • #18   2. jan 2009 Jeg er slet ikke manden til flash - jeg har kun designet een hjemmeside i mit liv og det var i 10. klasse smiley

    Hvad er dine ideer med branded D-wears? Jeg synes du bør overveje om du skal brande D-wears eller sigte på at markedsføre det som special-designede dragter. Hvad er målet?


  • #19   2. jan 2009 når jeg tester sider så 1024*768 (min normale er 1360*768)
    Syntes du skulle have brugt en størrelse 12 i stedet for den 10 du har brugt.


  • #20   2. jan 2009 Thomas - Må jeg indskyde at jeg syntes at den hvide og sorte kontrast er lidt hård ved øjnene, og siden øverst er en smule for dunkel, men ved at vælge en antracit farve, og evt. et pift af en farverig markering rundt om feltet indkøbsvogn, ville der komme mere energi over siden, som dog er rigtig flot udformet smiley

  • #21   2. jan 2009 Når ja ville nok lave et lille mellemrum mellem mine frames det ser meget firkantet ud når dine frames smelter sammen.

Kommentér på:
Beta-testere og ris/ros ønskes.

Annonce