2.402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

ompolstring af sæde ompolstring af sæde

synes man får hurtigt ondt i bagen, da sædet på banditten faktisk er lidt hårdt, men os et af kritik punkterne på de nye modeller. Så vil gerne ha et blødere sæde evt. vha. gel. Andre materialer foreslåes gerne. Men hvor køber man selve polstringen, for det er intet problem med nyt nappa det har de i enhver stof forretning.¨

Nogen der har prøvet selv at ompolstre og blev resultatet ok??

MVH

Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ompolstring af sæde
  • #1   6. jan 2009 www.bagster.com kan du købe komplette og "overtræk" med gel. Du kan også få det højere eller lavere..
    Jeg havde det på min GSX F er. hvor jeg sendte en sædeskal afsted. Købte en ved en hugger. Jeg vil have det igen!!

• #2   6. jan 2009 Hej Martin. Har mit sæde til ompolstring lige nu, hos Jydsk polstring i Bramming.
    Jeg får lagt et stykke gel ind mellem polstringen og får nyt napppa på, da dt gamle var blevet lidt stift i det.

Det nappa jeg har valgt, er 100 kr dyrere end det han foreslog, så min pris bliver 1200 kr incl alt.
    Gel er dyrt og sku jeg kun ha haft det i, ville det koste 600, så ku lige så godt få nyt nappa på med det samme.

har på et tidspunkt fået lavet et andet sæde i Bramming, til en kammerat og de laver et pænt stykke arbejde.

Hilsen
    Palle

• #4   6. jan 2009 Johnny...
    Nu ved vi andre jo ikke hvad du går og laver efter mørkets frembrud !!

;O)

• #5   6. jan 2009 tænkte nu mere på at lave det selv, da bagster sæder er temmelig pebret 3K+ og ham i Bramming har jeg os hørt om Palle, men stadig hvis man kan få materialer til 5-600 så er det jo da stadig en del billigere end de 12-1500,- det koster ved sådan en gut smiley

• #6   6. jan 2009 Det forstår jeg godt Martin. Hvis du selv har mod på det, er det klart den billigste løsning. Gel og nappa kan du købe i bramming. De har et stort udvalg af div nappa og i flere farver. Det kræver blot en hæftemaskine på el eller luft at montere det. Han rådede mig til at få lagt gelen imellem polstringen og ikke i top, da gelen føles koldt at sidde direkte på.

Det er vel ligesom et gulv med tæppe og et med klinker. De er begge lige varme i overfladen, men klinkegulvet føles koldere, da varmen fra fødderne ikke optages i klinkerne som på et tæppe.

Evt kan du nøjes med at montere gel på det foreste stykke af dit sæde (hvor du sidder).

Palle

• #7   6. jan 2009 Palle...

den polster mand i Bramming, har han en hjemme side?? Ved du hvad et stykke Gel til den forreste del ville koste??

• #9   6. jan 2009 Johnny B

men du har ik link *G* bahh

nå må google lidt smiley

• #10   6. jan 2009 jep jep

google er min ven

http://www.jydsk-polstring.dk/side.asp?Id=155&lan=1&menu=1&sub=0&rang=2

Kommentér på:
ompolstring af sæde

Annonce