Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køreskoler i Aalborg
  • #1   20. aug 2004 jeg er ved at tage til mc i nibe ham der har nibe køreskole er meget flink han hedder carsten .og et mc kort koster 7000kr hos ham .mvh allan h smiley

• #2   20. aug 2004 jeg har snakket en del med lone ginnerups mc skole i nr. sundby. - hun er rigtig flink, og gør det vist ret individuelt og gerne på lidt andre tidspunkter end normalt. kig evt. om det er noget for dig -- http://www.mc-koereskolen.dk/

jeg kom desværre ikke selv til at tage der, er igang hos skolebil.dk (city køreskolen) i århus nu.

• #3   20. aug 2004 Jeg tog mit mc kort hos Heinricks køreskolde i Ålborg, den ligger ude ved grønlænderhavnen. Der ude lærer du at kører mc. Han kører selv op imod 18000 km om året på mc så han ved hvad det drejer sig om. Da min bror og jeg tog det fik vi en masse turer på alle de små snoede veje som ligger omkring Ålborg det var fedt og da vi skulle på anlæg var det på jyllandsringen, endnu federe:)
    Kanon mand og super køreskole.

• #4   21. aug 2004 Jep , Knuds køreskole er også manden bag mit mc-kort, hurtigt nemt og bekvemt, og selvfølgelig billigt

• #5   24. aug 2004 Tak for svarende......tror nok jeg prøver mc-køreskolen.

M.v.h.

Jacob

Kommentér på:
køreskoler i Aalborg

Annonce