345 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Udland, Lille/stort kort, uden for EU Udland, Lille/stort kort, uden for EU

Er her nogen der har erfaring med at få "stemplet" det store mc-stempel i kørekortet?

Har problemer hver gang jeg er udenlands på mc da der kun er det lille stempel i kortet selvom jeg jo har ret til at føre stor mc (er over 26 og har haft kortet 7 år)
Borger"service" kan sq ik finde ud af det, de siger bare at der ingen problemer er så længe jeg kører inden for EU... men hvad fanden skal jeg så gøre uden for EU´s grænser? Dét kunne de heller ikke svare på...! ?

Kender godt til reglerne så dem behøver jeg ik at få frisket op men der må da være andre der har prøvet det samme problematik og fundet løsningen??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af robotplæneklipper 1.520 kr.
  • Opvaskemaskinen tager ikke vand ud 800 kr.
  • Hækkeklipning 1.500 kr.
  • Havearbejde i en gårdhave 2.359 kr.
  • Nedtagning/opsætning af el vandvarmer 1.300 kr.
  • Jeg skal have trukket et datakabel 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udland, Lille/stort kort, uden for EU
  • #1   23. jan 2009 Sig du har fået stjålet din pung med dit kørekort i....

• #2   23. jan 2009 Jeg HAR allerede fået nyt kort, og gjorde borgerservice´en opmærksom på at der skulle være 2 mc stempler i da jeg bestilte den (af samme årsag) fik den igår men kun med stempel til lille kort, derefter har jeg kontaktet dem som jeg har skrevet overstående... det burde efter min egen mening også bare være som jeg gjorde først, netop bare at bestille et nyt kort med de "rigtige" stempler i.... mén, sådan er det åbenbart ik´...

• #4   23. jan 2009 Jeg gjorde det samme, det tog en uges tid. Kostede 260kr, så vidt jeg husker.

• #5   23. jan 2009 Mange tak folkens, det lader åbenbart til at det fjolserne her på den lokale borgerservice der bare ikke kan finde ud af det..

Fedt at høre at det ER sådan som jeg også havde regnet med og forventet det skulle foregå, det burde sq ik være så svært for dem at finde ud af, så må de sq æde regningen for et nyt kort igen, igen ! hah!

Kommentér på:
Udland, Lille/stort kort, uden for EU

Annonce