3.314 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

MC klub i/ved Horsens..... MC klub i/ved Horsens.....

Ja vi er et par unge gutter der kører ræsercykler og vi kunne godt tænke os, at være med i en klub (Horsens omegn)

Vi har været i "Bjerre herred's Mc klub" en del gange og det kunne da være et fornuftigt bud, men er der ikke noget andet?

Nogen der ved noget, kender nogen?

Hvis der ikke er noget tiltalende, kunne det måske være en ide at starte et eller andet... så vis jeres interesse hvis i sidder og triller tommelfingre.

Venlig hilsen Simon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC klub i/ved Horsens.....
  • #1   28. dec 2005 Hej simon.. smiley

Jeg kender en MC klub her i Hovedgård... Quasimodo MC

De er sgu nogen flinke gutter, kører både racer og chopper, der er plads til alle... smiley

Mvh Per

(link fjernet)

• #2   28. dec 2005 Vi har en klub i Vejle.

MC VOLLE KANNE

(link fjernet)

Med venlig hilsen
    Thomas

• #3   28. dec 2005 Hey Simon

www.raptormc.dk - ved Århus, så langt er det jo heller ikke på en fzr 1000.......*ggg*

mvh mac

• #4   28. dec 2005 http://www.brunhildemc.dk/index.html

Godt nok et lille stykke (ca. 30km) fra Horsens, men så er der bare en undskyldning mere for at trille en tur smiley

Jeg har selv haft fornøjelsen af at køre en tur med et par stykker derfra, og har været inviteret indenfor til en kop mokka. Flinke gutter, de har et fedt klubhus med bar og hvad dertil hører smiley

• #6   28. dec 2005 Hey Simon.

Som Min kæreste....Bettina....skrev, så kig ud på en klub aften (fredag er mest aktiv), eller to, og se hvad vi er for nogen. Jeg syntes selvfølgelig det er en kanon klub. Men jeg har selv for et par år siden søgt en klub med nogle ligesindede motorcykelister i Horsens området, og jeg er slet ikke i tvivl om at det er Brunhilde MC der passer mig bedst. Men vi er jo selvfølgelig forskellige, men jeg vil tro du/I vil syntes om os. Og så har vi det squ skide skægt, ha ha.

Mvh
    Thomas

Brunhilde-MC
    Rude Havvej 21 C
    8300 Odder

Fra Århus: Første lyskryds til venstre, og første vej på venstre hånd efter byskiltet.

Fra Horsens: 5. lyskryds til højre, og første vej på venstre hånd efter byskiltet.

Fra Skanderborg: ud af sidste vej i rundkørslen, og 5. lyskryds til højre, og første vej på venstre hånd efter byskiltet.

Kommentér på:
MC klub i/ved Horsens.....

Annonce