{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gps sporing
  • #1   25. jan 2009 Har lige bestil sådan en, så håber da den dur smiley
    Har også en anden med abbonnement, det koster ca 1500/år, det er planen at droppe den, hvis den der er på vej er fin.

• #2   25. jan 2009 Jeg lytter lige med her smiley

Skriv gerne om det fungerer optimalt da jeg desværre fandt et produkt der var lidt for billigt, ustabilt osv. Den gik død ca. 1 gang i timen og GPS virkede mildest talt elendigt og SMS´er gad den ikke altid sende.

Prøvede 3 forskellige, så gav jeg sku op smiley

Produktet kan jeg absolut ikke anbefale:

(link fjernet)

• #3   25. jan 2009 Det lyder fanme smart !! En anmeldelse af den ville være nice smiley

• #4   25. jan 2009 ja men de kan ikke leverer før 7 feb

• #5   25. jan 2009 Ellers er der også Eurotracker

http://www.bits4bikes.dk/product.asp?product=258

Jeg kunne godt tænke mig at få at vide hvad der er forskel på de bokse man kan købe som kræver "abonnement" og dem der ikke gør det....

Jeg ved at dem der ikke gør skal have et sim-kort og et telefonabonnement for at man kan sende sms'er til den. Men hvad går man glip af ift. et abonnement på mellem 1000 og 2000 om året? Det er jo mange penge!!!

• #6   25. jan 2009 Det må jeg eje. Hvis det da virker. For det er satme smart

• #7   26. jan 2009 Og lige så snart den bliver smidt op i en varevogn, mister den signalet.. GPS sporring og alarmer er godt mod brugstyve, men ubrugelige mod de professionelle... For mange tror jeg det er falsk tryghed..

• #8   26. jan 2009 Tore..
    gør de også det med den nye gps chipset.. som skulle kunne fange sattelitterne noget bedre end de første versioner...??

Jeg kan da i hvert fald se på de håndholdte gps units.. som vi selv bruger..at der er kæmpe forskel i modtagelse og bibeholdelse af signalet selv efter man går indenfor... fra safire 2 og 3 chipsettet..

Kunne man ikke formode.. at det samme er gældende for disse tracking units. ?.. Den kan selvfølgelig nok ikke blive ved med at modtage.. hvis nogle bevist.. holder cyklen inde i en jern vogn og eller i det dybe sorte hul.. men alm kørsel og ud og ind af evt. diverse vogne... ?..

• #9   26. jan 2009 Ingen der kan svare på mit tidligere spørgsmål? Se længere oppe...

Hvad er forskellen på GPS-trackere som kræver abonnement fra service-udbyderen og dem der bare kræver et SIM-kort?

• #10   26. jan 2009 det ene skal du slv holde øge med og det andet skal får du et firma til at holde øge med og det du selv skal hplde gøe med skal du selv betale telefon regningen og selv købe sim kort

• #11   31. jan 2009 Så fik jeg smidt sim-kort i trackeren og testet den. Den virker fint, både inde i huset og i en lukket varebil som står parkeret under et ståltag.
    Det er en som på (link fjernet) men den kan nu fås billigere andre steder.

• #12   31. jan 2009 Kenneth.

Har du mulighed for at tjekke det også i varebilen i et parkeringshus / kælder.. Det kunne være lidt sjovt at se om SIFR chipsettet kan klare det også..

• #13   31. jan 2009 M@F (Aalborg) Det kan jeg ikke pt, da varebilen ikke er mobil pga defekt dieselpumpe :-/. Men hvis mobilettet og en alm gps virker i en kælder, gør trackeren nok også, da den bruger samme netværk. Kan ikke huske om min Garmin virker i en p-kælder ?

• #14   31. jan 2009 Overvejer også en... Men skal sku virke før man gider...

Kommentér på:
gps sporing

Annonce