1.598 visninger
|
Oprettet:
Står den i stuen?? {{forumTopicSubject}}
Ja din mc, selvfølgelig. Hva` tænkte du på?
Kunne egentlig godt tænke mig at høre, om det
også er lykkedes andre, at få den ind i stuen og
overvintre.
Bildte den langhårede ind, at den ikke kunne tåle at
stå udendørs. Tror faktisk, at der er mange der får
lov til at komme ind,
Hvor står din henne om vinteren?
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.903
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
(link fjernet)
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 23 Svar: 233
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 586
okt 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 212
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 195
apr 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 1.062
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 86 Svar: 368
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 86 Svar: 368
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 82
okt 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 61
Der står bilerne også!
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 28 Svar: 143
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.675
så "det bår dæjli" NOT!
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.560
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 71 Svar: 278
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
;O)
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 52 Svar: 200
Se billeder på min profil
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 338
Så kan jeg gå ud og skrue pusse og drikke en kold øl hos dem.
Ps. er da lige komme ind.
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.908
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 457
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
men min mc vil jeg helst have stod i stuen, så er det jo lettere at skrue lidt
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 7 Svar: 70
damen var ikke meget for at den skulle ind i stuen i starten men nu syntes hun den klær stuen godt.
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 434
NewBie / Henrik J. . hvorfor har du demiraliseret vand på ???? det er jo ikke et strygejern du kører på
jun 2008
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Svar: 97
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 457
Der er bare mange der ikke tænker i de baner, og det er lidt trist syns jeg.
Derfor :0)
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 457
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 23 Svar: 127
indeholder kalk, der giver aflejringer i kølesystemet.
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 193
Så kan jeg være ALENE med dem når jeg har lyst.. Nu har jeg også fået installeret computer og TV derude - så mangler jeg bare en send, så behøver jeg aldrig at komme ind igen... :o)
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 23 Svar: 127
at vandet gøres "boblefrit" således at vandet får en større overflade
og dermed køler mere effektivt.
Det virker.
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 457
jun 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 400
Tror nu ikke jeg ville være interesseret i at have den i stuen....
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 23 Svar: 127
mega misundelige. Gad vide om man kan bytte den langhårede
med en garage? Jeg skal prøve at finde nogle billeder.
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 457
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.544
der er ikk minus grader, og jeg kan besøge den når jeg vil
kærlighed er jo kærlighed ;D
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.544
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 193
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.639
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 457
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 23 Svar: 127
hele. Det er win win og vi er skide heldige. Kigger også på den 40
gange om dagen, pudser lidt der og strammer lidt her, og venter
utålmodigt på kørevejr.
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 23 Svar: 127
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.544
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 989
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Emner: 43 Svar: 397
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Emner: 43 Svar: 397
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 1 Svar: 5
mar 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 87 Svar: 320
Og ja, kæresten har givet sin accept, så lige så snart jeg finder noget i stueetage ryger den ind, altså kværnen he he
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 193
jun 2005
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 51 Svar: 764
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 193
har du GPS'en tændt hver gang? *G*
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 193
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 15 Svar: 72
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 193
Hjemme ved mig kan man mærke det i det pludselige temperatur fald... *G*
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 121
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
DET ER JO KUN ET KØRETØJ!!!!!
(nu bliver jeg slagtet!!!)
DEN står udenfor, uden dækken eller noget..
ELLER det gjorde den sidste vinteer(køre vinterkørsel på den)
MEN nu har jeg fået hus med en garage (snart ombygget til mc-værksted
OG fik lige en derbi senda 45 knallert med huset, og da jeg har kort til arb. bliver det nok den næste vinter, og så kommer mc'en til at så i uopvarmet garage!!
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 14
apr 2005
Følger: 12 Følgere: 14 MC-er: 10 Emner: 135 Svar: 889
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 15 MC-er: 1 Svar: 88
apr 2005
Følger: 1 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 455
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 848
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 341
Står den i stuen??