1.049 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

MC-huset MC-huset

Hej
Havde en dårlig oplevelse med MC-huset idag.
Ringede til dem onsdag d. 28/12 for at høre om deres åbningstider, der fik jeg at vide at de havde åbent fredag d. 30/12 mellem 10-12. Jeg kørte så i 1,5 time for at komme frem og da jeg kom derop var der lukket. Sikke en måde at drive forretning på..

Nogle der har andre dårlige eller gode erfaringer med dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC-huset
  • #1   30. dec 2005 se DMCN.dk Forhandelan.

• #2   30. dec 2005 Har gode erfaringer med dem...!!!

Vh Frank A

• #3   30. dec 2005 dont even go there... jeg stopper ikke igen hvis først jeg går igang om dem...

• #4   30. dec 2005 jeg har meget dårlig erfaringer med dem. jeg skulle have en bremseskive til min mc. jeg ringe for at høre om de havde fået den hjem det fortalte ham mig at de havde så jeg kørte i 2 timer for at komem derned og hente den. da jeg så kom fik jeg at vide at den var udgået af produktion. jeg ved en ting der handler jeg ALDRIG mere blev bare så pisse sur over den behandling.

bare min erfaring.

• #5   30. dec 2005 har osse hørt seriøst dårlige hist om dem ... vi var oppe og se, en kammi skulle prøve en ZXR750 som han seriøst var int i... det endte med han kom ud og prøve en helt anden maskine fordi ejeren de ikk kunne finde nøglen til kawaen. Sir vist det hele...

• #6   30. dec 2005 MC-Huset har et dårligt ry over hele landet....

• #7   30. dec 2005 MC-huset er nogle fupmagere! Har kun dårlig erfaring med dem

• #8   30. dec 2005 Kunne jeg vælge mellem at købe en reservedel fra en tilfældig forhandler til overpris eller få den GRATIS hos MC-HUSET - ville jeg BETALE OVERPRIS - De er overhovedet ikke værd at handle med på nogen måde...

Var de det sidste sted på jorden man kunne få lige den reservedel man manglede... ville jeg sælge min kværm som "NÆSTEN" komplet...

Bare min mening

• #9   30. dec 2005 Det med at de har for meget om ørene er ikke nogen undskyldning, når man har en forretning skal den passes ogkunderne som kommer skal betjenes.
    Det er selv om at der er travlt, for ellers har man ikke mange kunder tilsidts.

• #10   30. dec 2005 Spurgte engang på et sæde til min gamle virago hos dem pr. telefon. De havde sædet, da jeg så spurgte til om det var i ok stand fik jeg et beskidt svar, det vidste han fandme ikke, det måtte jeg selv komme og se på. Da jeg så fortalte at jeg ligesom havde et par hundrede km at køre så det var ret vigtigt for mig at det var iorden fik jeg bare at vide at det var ikke hans problem. Det var så første og absolut eneste gang i resten af mit liv jeg henvender mig til dem. Har sgu aldrig mødt så dårlig service nogen sinde.

• #11   31. dec 2005 Det skulle ikke hedde MC Huset, men istedet Svindel & Humbug huset!!

• #12   31. dec 2005 betsilte speedometer til en bandit. var dyrt men lc havde ikke et. de ville sende det dagen efter. 3 uger senere kom det. til næsten 3 genge lovet pris. svineri så hentede det aldrig.
    prøvede så at ringe i desperation efter nogle indsugningsgummier. yeag right. det anede han ikke og han var ligeglad. alt hvad han havde lå i en stor kasse blandet. så jeg kunne sende dem jeg havde så ville han tjekke hvis han fik tid. =never.
    sætter aldrig mine fødder eller lægger mine penge der. de er simpelthen for ringe, og ubehøvlede

• #13   2. jan 2006 Tjaa har hørt en del om dem. Har aldrig handlet der selv! Ringede engang og forhørte mig på en Boldormotor.......manden i telefonen var fuldstændig forrygt så der gad jeg sq ikke lige nogen penge...

Kommentér på:
MC-huset

Annonce