{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki Gs 750
  • #1   2. feb 2009 har selv haft sådan en og jeg tror det er noget af det bedste og stærkeste du kan få af den årg

  • #2   2. feb 2009 nu kender jeg ikke lige den præcise model , men en tilsvarende honda cb 750. og det er jo nogle ældre damer... min havde bøvl med ledningsnettet og så var der platiner på, og de skal jo stilles (ikke lige altid at køge mc er klar over dette) så hvis den ikke vil køre ordentligt kan det fx være dette og det er hurtigt klaret. jeg ville tjekke for slør i lejr og sådan, og tjek den generalle stand. er den pæn er resten sikkert også... husk at be om at den er kold når du kommer for at kigge på den...

  • #3   2. feb 2009 Jeg har en GS 850 G ( altså med kadantræk ) og storebror til gs 750 der har jeg sat elektronisk tænding på, og så er det slut med at justerer hele tiden, og jeg kan love dig det er en god og meget solid mc, den starter altid og kører bare.
    Den er tung som et ondt år men det glemmer man hurtigt, jeg har godt nok sat min til salg ( fordi jeg har 3 mc`er ) men jeg har da ikke travlt med at sælge den, netop fordi det er en god og lidt sjov mc at have, så spring du bare ud i det.


  • #4   2. feb 2009 Ladeanlægget er et lidt svagt punkt på de ældre Suzuki`er. Start motoren og lad hovedlyset lyse mod en væg på nogle meters afstand. Når du så øger omdr. fra tomgang til 3-4000 rpm, skal du tydeligt kunne se at lyset bliver skarpere/mere hvidt. Check også lejer i bagsvinger(nålelejer) Selve motoren er utrolig stærk.

  • #5   2. feb 2009 hvad vil i nene jeg kan få for min

  • #6   3. feb 2009 Her og nu omkring 5-7000,-.
    Hvis du har tålmodighed 8-13000,-

    Det er ikke til at komme af med noget lige nu. Men hvis den rigtige køber dukker op en dag, er 10000 ikke urealistisk. Men der er nok ikke mange der pt vil give så meget for den.


Kommentér på:
Suzuki Gs 750

Annonce