1.148 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

tur til italien tur til italien

jeg er den glade ejer af en sv 1000 s og har fået lokket min kæreste til at tilbringe den kommende sommer ferie på bag sædet .
planen er en tur til italien men hvordan er sådan en sv til langtur
vi prøvede nogle dags ture i dk sidste sommer og allerede efter ¨2 -3 timer var vi begge ( mest hende ) ømme men kan man vænne sig til det efter nogle dage eller kender i evt.et sted man kan få mere behagelige sæder til en sv 1000

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tur til italien
  • #1   3. feb 2009 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=38524

kan muligvis også fås til fruen bagpå.

• #2   3. feb 2009 hej.
    Jeg tror nu ikke det er så slemt. selvfølgelig bliver man lidt øm, men bare hold godt med pauser, så burde i nok overleve begge to:-)
    Fruen og jeg har også planer om at kører til italien, men det er på min Z 1000 og det tror jeg ikke er nær så sjovt som på din zuki.
    Har i planlagt nogen rute?

• #3   3. feb 2009 hvad med autotoget fra hamborg??

• #4   3. feb 2009 Tjaeeeeee:

(link fjernet)

God fornøjelse - specielt til kæresten, i det mindste får hun en god udsigt med den siddehøjde :o).

JLL

• #5   3. feb 2009 vi har ikke planlagt nogen bestemt rute...nærmest tværtimod...hun har tidligere kørt flere gange med camping vogn til samme camping plads og vi vil tilbringe den midterste ferie uge på den plads og så bruge en uge på at køre der ned og tage det som det kommer. vi vil bruge en uge på hjem turen og planen er den bla skal gå gennem prag.

• #6   3. feb 2009 henrik J
    Du kunne også udstyre din kvinde, med et par cykelshorts, Puden i bukserne polstre lidt og er sved sugende. Så der bliver hverken øm bag eller rød nummer. Så det kan næsten ikke blive andet en win win for dig.;o)

• #7   3. feb 2009 Den dyre og behagelige løsning.. http://mc-topgear.dk/maerke-index-276/suzuki-278/sv1000-328/

Hvis du skal ha, til dig selv.. så er det her ret billigt... især når der er en som her på galleriet sælger til 1500kr og man kan få det i england til under 100 pund..

(link fjernet)

• #8   3. feb 2009 Hej Henrik,

Man vänner sig hurtigt. Sidst somer var jeg godt öm i röven da jeg ankom til Göteborg, efter en näste non-stop tur ned fra Stockholm 550km. Efter en uge hjemme i dk med en masse ture, tog jeg så turen hjem igen Gränsen-frederikshavn 3timer på färgen Göteborg-Stockholm 850 km kun med kombineret tanke og rygepause. Det var Speed Triplen og den går ikke så meget längere end en 220km på en tank når det går godt.
    Så pak tasken og afsted, man vänner sig hurtigt.

Go tur
    Mvh
    Bo

• #9   3. feb 2009 Hej Henrik, jeg var i Misano sidste sommer og se Suberbike, kørte derned med et par kammerater på min nuværende 750'er med fuld oppakning og synes ikke det var slemt. Har også prøvet min kammerats sv 1000 og til sammenligning så er sv'eren en ren limousine i forhold til min 750'er....såå bare se at komme afsted smiley Ialt kørte vi godt 3400km på hele turen.

Go tur!

• #10   4. feb 2009 pfff... !
    Alting gør ondt i starten!
    ...bare hold et par ryge/kaffe-pauser evt en lille en par time hvis det er slemt...

god tur!

• #11   4. feb 2009 Vi er nogle drenge der også tager turen vi vil så tage turen i autozug fra hamburg til munchen men derefter går det på cyklerne over østrig lidt i italien evt også sweis, kan godt se i har det hårdt med sådan en sver, vi kører begge på r6 og evt en sidste kammerat på en zx6r vi har baller af stål inden vi kommer hjem.
    Hvis nogle har gode steder man skal se så skriv endelig pm med dem smiley

• #12   4. feb 2009 SV'eren er ikke bygget til langture og slet ikke for 2 personer. En person på SV'eren til touring er dog ok, dog kan man med fordel få et lidt højere styr, da standardstyret giver rigeligt meget vægt på hænder og arme.
    Personligt ville jeg end ikke tilbyde min værste fjende en lang rejse som bagsædepassager på SV'eren - det er desværre kun lidt bedre end mange racere. Men hvis man kan sænke fodhvilerne, kan man gøre meget for komforten. Det gør dog selvfølgelig ikke noget ved at passageren sidder væsentligt højere end føreren, hvilket ikke er godt til lange ture.

Kommentér på:
tur til italien

Annonce