{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lædertøj fra Louis.de
  • #1   5. feb 2009 Ellers send dem en mail med dine mål, så er de flinke til at hjælpe.

• #2   5. feb 2009 Jeg købte et tekstil-sæt til min søn på 10 år hos louis.de - og iflg deres måle skema var han en str S - men vi bestilte det alligevel i str M, så han ikke voksede ud af det midt i sæsonen

Da det kom kunne han kun lige passe det - jakken var allerede for kort på ærmerne - det kostede 206kr at sende det tilbage til louis.de, for at få byttet det til str L (og i str L er højde målet 20cm højere end min søn !?)

Efter en del mails frem og tilbage gik de med til at betale de 206kr !? Men det er ikke deres normale politik - samtidig er det osse latterligt dyrt at sende fra DK til Tyskland (206kr) mens det kun koster 60kr fra Tyskland til DK !??

Jeg overvejer selv at købe en læderdragt - men det kræver at jeg finder et sted som vil betale for retur-porto´en hvis den alligevel ikke skulle passe - tør slet ikke tænke på hvad postdnmark skal have for at sende en læderdragt retur !?

• #3   5. feb 2009 Så vidt jeg er orienteret findes der også mc butikker på øen. Hvis man gerne vil være sikker på tøjet passer, kører man til den butik der skilter med de bedste priser. Prøver det på egen krop, betaler og har det med hjem med det samme. smiley

At sende frem og tilbage, og derved sætte sin besparelse til, er jo charmen ved postordre smiley

• #4   5. feb 2009 hvis jeg må give dig et råd, så skal du vælge noget andet, HVIS du skal bruge 2 forskelliger størrelser i jakke og buks, så så kommer de til at sidde drejet i forhold til hinanden

• #5   5. feb 2009 jeg er med på nik og nik her, støt da din lokale forhandler med disse ting, og ALLE udstyrsbutikker med en LILLE smule respekt for sig selv giver da også lidt rabat når man køber et heæt sæt

jeg ahr købt 3 sæt tøj og 4 hjelme her hjemme, på uafhænginge tidspunkter, og jeg ahr fået rabat HVER gang

• #6   5. feb 2009 Jeg skal lige for ikke at virke helt hellig sige at jeg købte mit sidste sæt og hjelm hos Hein Gericke i Padborg, men kørte derned og prøvede tingene i butikken under juleudsalget. Men det er jo bare knap så nemt når man også har en bro at tænke på.

Kommentér på:
Lædertøj fra Louis.de

Annonce