1.276 visninger
|
Oprettet:
Alarm til mc ? {{forumTopicSubject}}
Hey bikere.....
Er der nogen der fortælle mig hvilken alarm der er god og evt pris sådan ca ?
Takker og nejer.
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=103577
Så har du lidt meninger, og demonstration.
Thomas
dec 2006
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 366
dec 2006
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 366
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
Ja der er start spærre, meget smart til de penge, men typisk hvis du har kasko skal du bruge en speciel alarm, som er godkendt.
T
dec 2006
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 366
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
T
dec 2006
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 366
hvad koster den ? og hvor?
Takker......
dec 2006
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 366
Tak for hjælpen mikkel , sådan en skal jeg da have
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 254
Hvis man nu har alarm på sin mc, dækker forsikringen så lige så godt, som hvis der var en skivebremselås på? Tænker på om der er nogle forsikringer der siger at man SKAL have lås på (Seperat, og ikke kun styrlås), og at det ikke er nok med alarm?
Hilsen Jens L
Alarm til mc ?