{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

TV 2 Basta nu noget med køber-sælger {{forumTopicSubject}}

i bla london der vil købe og sælge biler til folk.. men de dukker aldrig op, og folk bliver snydt....

det kunne lige så godt være mc det drejet sig om...

der har jo været en del snak omkring sådan nogle svindler her på disse sider nogle gange....


mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TV 2 Basta nu noget med køber-sælger
  • #1   5. feb 2009 har prøvet det samme med 3-4 bruger herinde..

    de kopiere min salgstekst og solgte samme motorcykel, bar anden farve, km og pris. prisen lå på 9500-13000kr

    skrev at han skulle lave sin egen tekst og der var flere bruger som prøvede at kontakte ham, men fik ikke svar.

    desværre var han en perle den første og kom fra fyn, de andre kom også fra fyn. de fik ny bruger hvergang, jeg lavede en udvisning og skrev til ha om det


  • #2   5. feb 2009 spændene tv.
    det er jo den perfekte grund til at,ikke lade sin nr.plade være synlig på internetet,selv bilgalleriet var en faktor,i (smart) svindel cirkus.


  • #4   5. feb 2009 Jeg har da også købt en del privat, og har indtil nu været heldig.
    Man skal være ekstra skarp overfor det i England ( eller hvor som helst ) hvor de har klonet bilerne. En bil er lovlig, og alle de stjålne biler magen til bliver forsynet med samme stel og nummerplade, og reg.attest mm bliver kopieret. - Så nu kræver det at man f.eks kører til FDM og får undersøgt bilen og checket papirene, INDEN der udbetales en krone.


  • #5   5. feb 2009 Synes nu også at folk er lidt dumme/naive.. Altså hvis noget er FOR billigt, så er der jo noget galt... Det er ikke forbudt at tænke sig om..

Kommentér på:
TV 2 Basta nu noget med køber-sælger

Annonce