{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

svensk online butik. {{forumTopicSubject}}

d. 22/12-08 bestilte jeg bukser, støvler og handsker hos denne svenske butik: http://www.x3mseller.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=startsida hvorfor købte jeg ikke bare udstyr her i DK? fordi tingene på den svenske hjemmeside er psykopat billige! fx de handsker jeg har købt koster 269 svenske kroner og de er sgu med kevlar og det hele (links til billeder i bunden) nå men jeg vil alligevel advare mod denne butik for jeg skal love for at jeg har skulle kæmpe for at få dem til at få fingeren ud derovre. det skal lige siges at jeg først lige har modtaget mine ting (jeg bestilte og betalte 22. dec). ud over at de bukser jeg havde bestilt og betalt for lige pluslig var udsolgt! De har EKSTREM dårlig kundeservice, jeg har nok skrevet omkring 20 emails til dem, og måske fået svar på fem! når man prøver at ringe til et af de 2 numre der fremgår af siden, er der ingen der tager den, og tro mig jeg har kimet dem ned, for er der noget jeg hader så er det at blive holdt hen og ikke få svar på sine spørgsmål. kun 1 gang er det lykkedes mig at få fat i en forvirret sekretær type, der absolut ingen ting vidste... KONKLUSION:
når alt dette er sagt så har jeg da fået mine ting langt om længe, de virker ok kvalitet og jeg har sparret en del penge ved at handle der, men bare vær indstillet på langsommelig og besværlig proces hvis du også beslutter dig for at handle der.
MVH.
Peter
ps. det kunne da også bare være mig der har haft en uheldig oplevelse?? =)

billeder:
http://i214.photobucket.com/albums/cc251/pso0007/DSC00871.jpg

http://i214.photobucket.com/albums/cc251/pso0007/DSC00870.jpg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svensk online butik.
  • #1   7. feb 2009 lige en tilføjelse. 3 uger og mange mails efter min bestilling uden svar, for jeg lige pluslig en mail fra dem hvor de skriver at det vil koste 400-450 i forsendelse til DK, det havde de ellers aldrig sagt noget om...pakken de sende var dårligt beskyttet, der var næsten ikke brugt noget tape og den var ved at gå op flere steder, hvad sker der for at man ikke kan finde ud af at pakke en vare ordenligt og sikkert ind inden man sender den til en betalende kunde i et andet land?!

  • #2   7. feb 2009 Lorteforretning. Vi skulle have en liste med dårlige steder at
    handle, så andre kunne undgå dem. Både nationale og udenlandske.
    Ideen er hermed givet videre til administratoren af MC-galleri.
    Lav et faneblad med link til dårlige forretninger så vi kan checke
    FØR vi evt. bestiller. Folk kan så give en kort forklaring på hvorfor
    at netop denne forretning bør undgås.


  • #3   8. feb 2009 god ide!

Kommentér på:
svensk online butik.

Annonce