{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kawasaki gpz 750 turbo
  • #1   9. feb 2009 den er tung... det har jeg imod den... men ved ikke med de gamle turbocykler... der var jo en grund til de holdte med det pjat... men om kawaen var den af de gamle turbocykler der var mest vellykket kan jeg ikke fortælle dig... men måske der er nogen der ved det her på sitet...?

  • #2   9. feb 2009 der er da 4 her på siden.....
    du skulle da over veje at snakke med de folk som har en......


  • #3   10. feb 2009 en kanon cykel siger jeg bare, vellykket montering af turboen, giver ingen turbotøven, kun det elektroniske indsprøjtning skal du være opmærksom på, det er ganske dyrt hvis det ikke funker 100%, om sommeren har den det med at blive så varm at den slår computer fra og kører direkte, altså ved høj fart i lang tid, 200 i 4-8 timer
    ved stille kørsel er den utrolig økonomisk, jeg har kørt til grænsen på 3 ltr. jeg kørte også kun 110 km da den skulle køres til med nye ventiler osv., så er der tændrør, den kører rigtig godt med dem med guld på men hvis den drukner er de færdige og de koster 120 kr stykket, med dem på er den ligesom en raket, held og lykke


  • #4   10. feb 2009 Har haft en. Kørte 100.000 km på den inden den åd turboen og blæste det hele ind i motoren. Kunne dog stadig holde 160 km/t med passager og fuld oppakning fra Paris og hjem. Kørte Touring og småture. Var glad for den dengang i 88-90.

  • #5   21. mar 2011 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1981

    Motoren er bund solid.


Kommentér på:
kawasaki gpz 750 turbo

Annonce