potte til suzuki 600 gsx-f {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg har brug for eksperternes hjælp. Jeg fik min første mc sidste år, så her ikke så meget erfaring endnu. Jeg kører stadig med original-potten, og vil frygtelig gerne have en med lidt mere lyd og gerne effekt. Det er bare en jungle, når man går på nettet og kigger, så derfor mit spørgsmål til jer alle: er der nogle af jer der har gode erfaringer med et speciet mærke potte? Da jeg bor i sønderjylland, og ikke rigtig ved hvor jeg skal køre hen, må i gerne skrive hvis i kender en god forhandler, der kan stå for montage om omdysning.
På forhånd mange tak for hjælpen - og ses snart derude.
P.S - da dette er min første dag på denne side, og først lige er blevet tilmeldt, har jeg ikke set alle maskinerne endnu, men Hayabosa - din cykel er da for fed!!!
dec 2003
Følger: 100 Følgere: 95 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.476
Vi har fået anbefalet en Devil udstødning til min kones
600 Bandit årg.02 den skulle ha en go lyd og effekt.
Nu skriver du ikke hvad årg. din den er men hvis det er den nye model er det samme type udstødning der sidder på dem standard. Havde selv en 600 F men fik aldrig anden potte på inden jeg solgte den. Det fortrød jeg lidt,
den siger ikke meget med standardpotte. Men det gør
Millen jeg har nu til gengæld
mvh.
Ronni G.
feb 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Tak for hjælpen. suzukien er en årgang 03. Har faktisk i min søgning været forbi kolding mini-motor, men kunne ikke helt finde ud af om de havde udstyr til at klare "operationen". Vil prøve at ringe dertil.
m.v.h
Thomas
potte til suzuki 600 gsx-f