701 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

GSX 600f forblinklys pærer GSX 600f forblinklys pærer

Jeg står og skal bruge et billede og de nøjagtige mål på forblink lys pærer, da jeg tænker på at skifte dem ud. jeg får klart glas foran, men ville gerne også have klare pærer istedet for helt orange. Jeg står og har mulighed for at købe nogle med mangler mål og billeder... min mc er stadlet op og jeg kan ikke komme til den.
Er der nogen der kan hjælpe. Det haster desværre, men som altid er dette stedet hvis man vil ha råd og vejledning..
På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSX 600f forblinklys pærer
  • #1   5. jan 2006 Øhhh, med klart lygteglas og klare pærer er der ikke meget orange/gult ved dine blinklys...

/
    Jesper

• #3   5. jan 2006 I følge min Haynes er blinklys på gsx600f'eren 12V, 21W (alle 4)...
    Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med farven på pære og lygteglas, men specifikationerne er ovenstående. Mht. mål kan jeg desværre ikke hjælpe - er også staldet op...

• #4   5. jan 2006 smiley jeg mener at pærerne kan lyse gult/orange når de tænder og er så "ikke orange" når de er slukket. men jeg må lede videre... og når jeg for ordnet det skal jeg nok love at smide billeder op af hvad jeg mener,.,..

Men tak alligevel

Kommentér på:
GSX 600f forblinklys pærer

Annonce