{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.534 visninger | Oprettet:

Trackday forsikring GF {{forumTopicSubject}}

Så lykkedes det mig endelig at få svar på om min forsikring dækker eller ej ved et mestersvinger kursus eller hos racing4fun..

Ringede forleden til min egen afdeling hos GF og de vendte tilbage med svar: at dette var ikke mulig, for min forsikring ville ikke dække hverken ansvar eller kasko..

Men tog så kontakt til deres hoved afdeling, og det hjalp, ham som jeg talte med var vistnok selv mc mand.. fik følgende mail retur idag efter en snak pr telefon!

Hej Jannic!

Jeg har kigget på de to hjemmesider. Såfremt det udelukkende er grøn klasse på "racing4fun" ser jeg ingen problemer i, at din kaskoforsikring omfatter både det og "mestersvinger"-arrangementet, da jeg forudsætter, at det udelukkende er manøvrekørsel.

Der er naturligvis fortsat de forudsætninger for dækning som vore forsikringsbetingelser nævner: Det skal være på et afspærret område, det skal være godkendt af politiet, og der skal være en godkendt kørelærer eller tilsvarende sagkyndig som instruktør. Derudover gælder den resterende del af forsikringsbetingelserne naturligvis også under disse manøvre-arrangmenter.

Som vi drøftede pr. telefon bør du derfor i egen interesse undersøge, hvorvidt ovennævnte er opfyldt inden du drager afsted til arrangementerne.

Hvis du har spørgsmål, må du endelig kontakte mig.

Med venlig hilsen
GF FORSIKRING

Så det kan godt betale sig at være lidt stædig...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trackday forsikring GF
Kommentér på:
Trackday forsikring GF

Annonce