Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring af hd, under 25år??? hjælp
  • #1   19. feb 2009 ja det skal være kasko .

• #2   19. feb 2009 Hvor bor du?

• #3   19. feb 2009 Har du penge nok, er der måske en mulighed.

Måske mesterbyggeren herinde P-j ved det?

• #4   19. feb 2009 Henrik det er satme en feee cykel.. Hvad har den stået dig i? ..Den må ha kostet lidt SU

• #6   19. feb 2009 www.hdc.dk

det koster 100% det første år i forsikring hvis du ikke har været medlem af harley klub danmark... MEN DET ER STADIG ½ PRIS hvad jeg skulle give andre steder

• #7   19. feb 2009 Nu er det ikke for at skyde din drøm ned, men under 25 så kan den ikke forsikres igennem HDC. Minimumsalderen er 25, desværre. Det står højt og larmende på deres hjemmeside og derudover er det heller ikke muligt at vælge 25 og derunder hvis man forsøger at udregne en præmie.... Så du er nok nød til at have fat i nogen af de andre, hvor åndssvagt det end er......

• #8   19. feb 2009 jeg skal have min buell i GF med ansvar, harley klubben giver først rabat når du er 25 og har været inde i et år, så meld dig ind når du 24 og når du så er 25 får du den billigt

• #9   19. feb 2009 Mener at mc forsikring i Gf er tilknyttet nogle regler soim ligeliedes gør det lidt svært.....

Regler iflg. deres hjemmeside:

For at tegne en kaskoforsikring skal følgende være opfyldt:

Du samler alle dine forsikringer hos os
    Ejer/bruger skal være fyldt 30 år
    Motorcyklens dagsværdi må ikke overstige 180.000 kr.

Og så mener jeg også at de ikke accepterer cykler der er større end 999 ccm, hvilket jo ofte er et problem med HD...... Det er kun sportster og buell maskiner der kan klare den lille opgave....

• #10   19. feb 2009 Hej ja jeg er 48 , men det er til min søn.

Kommentér på:
Forsikring af hd, under 25år??? hjælp

Annonce