1.023 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

turbo-busa + gsxr 1000 til salg i tysk turbo-busa + gsxr 1000 til salg i tysk

de er synet og godkendt af Tüv, som anerkendes af myndighederne i dk. så der burde være ingen problemer mht. syn og indr.
se nederst midt på siden
http://www.mab-power.de/
husk afgift www.skat.dk ' busa'en ca. 100.000 i afg.=ca.200k kr. ca. 300hk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  turbo-busa + gsxr 1000 til salg i tysk
  • #1   6. jan 2006 Nice....ca. 318 hk ved ca. 7.800 rpm (over 300 hk hele vejen fra ca. 7.000-9.400 rpm), og så 302 Nm ved ca. 6.400 rpm (over 250 Nm hele vejen fra ca. 4.800-8.500 rpm)......kræver vidst lidt MEGET erfaring, før man lige sætter sig op på det "legetøj" smiley

• #2   6. jan 2006 Sådan en Busa kunne være nice at have!!!!........gad vide om man over hovedt kunne få den forsikret.....

• #3   6. jan 2006 øhm ret mig endlig hvis jeg tager fejl men Tuv er ikke ensbetydende med at det kan godkendes i dk, der er bare en tysk godkendelse. Hvis de var synet i dk og til salg uden afgift var det en anden sag:) Men at få synet en mc som ikke er født med turbo tror jeg seriøst er svært, Tuv eller ikke.

• #4   7. jan 2006 Udover det er tror jeg ikke de er tüv godkent med turbo, men før ombygningen.

Tysklands regler er helt vilde hvad angår forsikringer og 100 hk grænsen.

• #5   7. jan 2006 De er godkendt af tüv med turbo ombygningen! se på deres hjemmeside - turbo-kits. De er vist nok også det eneste firma i eu, som laver godkendte kits. og Tüv er anerkendt af myndighederne i dk. biler med turbo ombygning og Tüv bliver også synet i dk uden problemer.
    for at få synet et ombygget køretøj, skal en anerkendt test virksomhed godkende at køretøjet kan holde til ombygningen, overholde emisionskrav ( dog ikk mc'er før euro2 krav) og støj niveau'et. og alle disse test bliver udført og godkendt af Tüv. myndighederne godkender tuv pga. de er meget grundige og veldokumenterende i deres godkendelser. jeg har været i telefonisk kontakt med både tüv og applus( eller hvad pokker det nu er det der syningsfirma hedder her i dk.) og det er syn-bart hvis tüv godkendelse foreligger.

• #6   7. jan 2006 der findes min. 2 synede og godkendte mc'er med eftermonterede turbo i dk! en gsxr750 og en af de der 6 cyl. ældre mc'er begge er her på galleriet.

Kommentér på:
turbo-busa + gsxr 1000 til salg i tysk

Annonce