793 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Tøj str.? Tøj str.?

Jeg tror at jeg er kommet til at købe min læderdragt for lille, og overvejer derfor at sælge den, for at købe nummeret større.

Jeg vil dog helst beholde den, da jeg synes rigtig godt om den. Det er næsten helt ny, og vil derfor give sig, jeg er bare i tvivl om den giver sig nok?

Derfor mit lidt underlige spørgsmål:

Hvad vejer I og hvor høje er I?

Det er mest relevant for mig, at høre fra Jer der bruger str. 50-52 (M-L)

Jeg er selv 178 cm. og vejer 78 kg. og har et str. 50

Vil den give sig nok? Den stammer mest om brystet, og jeg er ikke "pumpe-jern"typen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøj str.?
  • #1   20. feb 2009 Du ser ellers rimelig voldsom ud på dit billede....

• #2   20. feb 2009 Nå jamen det er jo kun når jeg bliver sur smiley

• #3   20. feb 2009 Hvor længe har du haft den? En læder dragt skal sidde nærmest ubehagelig stramt til at starte med. Jeg er selv 183 og vejer 88kg, og bruger en str. 52 Dainese dragt:)

• #4   20. feb 2009 Jeg har kun kørt med den i 4 timer. Så det er jo mulighed for, at den giver sig nok. Jeg har også hørt det der med, at man skal købe nummeret for lille. Jeg føler bare, at den strammer meget på brystkassen. Det er tilgengæld også det eneste sted, hvor den strammer.

Det er en Berik hvis der skulle være forskel på størrelserne mærkerne imellem.

• #5   20. feb 2009 Hvilke mærke er det?? Det betyder også noget.

Jeg bruger Dainese dragt
    Str. 50. 182 høj og 82 kg. Den sad pokkers stramt i starten, især mellem benene.. :o)
    Men nu sidder den godt, måske for stort nogle steder ved hoften og armene og albuer nu osv. også kan jeg endda have en rygskjold på ind under nu, som ikke var ret meget plads til før plads.

Der brugte dragten hver dag om sommeren og efter 3 måneder føles dragten 2 nummer større.

• #6   20. feb 2009 Hm...ved ikke hvor lang tid det præcis tager før den dragt udvider sig det sidste smiley Tror måske bare en større dragt ville komme til at sidde dårligt. Men har du prøvet nummeret større?

• #7   20. feb 2009 Hovsa.. Der er lige stavefejl.. Snakker nu i telefonen med en kammerat om vi skal i byen i aften og høre musik samtidig med at jeg skriver.. :o)

• #8   20. feb 2009 smør den godt ind i noget læderpleje og så er det ellers bare at køre i den, har du rygskjold på samtidig???

hvad har du på indenunder?? og NEJ der er IKKE noget frækt i det

PS skla du ikke have oprettet din cykel??

• #9   20. feb 2009 Tiger - Nå ja.. I skridtet sidder min også voldsomt stramt, men jeg får nok bare syet en ekstra pose på, så der er plads til det hele ...!

Fini - Jamen jeg synes egentligt at nummeret større blev for stor, men det var jo så også uden rygskjold dengang jeg prøvede dem.

Dækskifteren - Jeg har rygskjold, som jeg helst vil have inden under. Når jeg kører i den, har jeg selvfølgelig kun en t-shirt på.

Jeg opretter min ydmyge maskine til sommer, når jeg får taget nogle ordentlige billeder...

• #10   20. feb 2009 ingen maskine er ydmyg, den er vel købt efter evne smiley

men hvis du vil udvide den lidt, så tag en gammel sweatshirt eller poloshirt og klup ærmerne af og tag den på samtidig og lyn den, sørg for den er smurt ind i noget fedt af en art som de anbefaler til den, gør det nu og gå med den indenfor, så er den LÆKKER til sommer

• #11   20. feb 2009 Jeg forsøger smiley

Men bliv endlig ved med lige at komme med Jeres mål, så jeg har lidt at gå efter. Indtil videre lyder det jo til, at den nok skal komme til at passe.

• #12   20. feb 2009 Pose.... hahaha... ;o)

• #13   21. feb 2009 Er der ikke flere der ønsker at byde ind, med deres mål og vægt??

Kommentér på:
Tøj str.?

Annonce