{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjelm med bakspejl??!!!??
  • #1   20. feb 2009 Det ser smart ud men jeg er bange for det vil forvire en del men det er sikkert bare til man vender sig til det

• #2   20. feb 2009 tak lige det link jeg manglede ;D

jeg blev tilbudt at købe en af en kammi sidste år og lånte den et par dage, (hjelmen var desværre et nr for lille så købte den ikke) det virker faktisk utroligt godt (syntes jeg) når man lige har venet sig til at spejlet er der.
    man kan ikke se super mange detaliger i det, men det giver et godt og hurtigt billed over hva der sker bag ved, om der er en der kommer hurtigt tæt på dig eller er ved at overhale

• #3   20. feb 2009 Jeg har en kammerat der har en... han er helt vild med systemet.... og så siger han det er dejligt at man kan kigge på damer uden de kan se det :o)

• #4   20. feb 2009 He he Kan høre på det hele at den er god til at kigge på damer med, det er sku LIR smiley

• #5   20. feb 2009 Kender et par stykker, der har den, og de er meget glade for den.

En anden sag er, at de laver markedets største standardhjelm, så man problemer med at finde en hjelm, der er stor nok, så er det her altså en mulighed for at få løst det problem og så ovenikøbe få indbygget spejl med

• #6   20. feb 2009 Den er sgu fed!! :o)

• #7   20. feb 2009 Den er ret smart, idéen med spejlet i den er ikke at man skal kunne se noget detaljeret. Derimod er idéen at man som tidligere nævnt skal benytte det til at opdage eventuelle ting der sker bagved...

Men jeg er da sikker på den også virker ret godt til at glo på damer, hehe

• #8   20. feb 2009 Det lyder sgu da meget smart, men er 1700 gram ikke også en rimelig tung hjelm?

• #9   20. feb 2009 ideen med spejlhjem er god ,men den model passer ikke til sports mc pga.vinklen,man ser lige op i luften,ved normal siddestilling,det dur måske til chopper eller lign.
    den er også lavet lidt billigt ,spejlet er forchromet plastik,den giver en falsk tryghed,man skal bevæge hoved en bevæggelse extra i en forkert retning.
    jeg har set dem nedsat til 1000-1200 så jeg tror ikke det er en succes.
    køb en kvalitets hjem istedet for at betale for noget smart der aligevel ikke er det,måske forsent at fortryde..
    hvis det var noget havde arai,shoi.og de andre store ,
    nok gjort det før

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.729
    #10   20. feb 2009 Super ide, men middelmådig udførelse og middelmådig kvalitet.

Og så LARMER den værre end lort...

Min nyindkøbte Scorpion EXO 1000 (Louis.de til 199 euro) er milevidt bedre selvom den ikke har spejlet.

• #11   20. feb 2009 Hahahahaaaaa...

Hjelm med bakspejl...Alt for sjauuv...-Og meget meget lidt bikerstil.

Mener jeg..

• #12   20. feb 2009 Prøvede den for mange år siden (dengang der var gode MC-udstillinger i Bella. Virker fint til formålet.

Kommentér på:
Hjelm med bakspejl??!!!??

Annonce