{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Opret din mc her {{forumTopicSubject}}

Så skal der lige hældes lidt galde ud.............

Er det bare mig eller er der efterhånden ved at være lidt for meget "alt muligt andet" oprettet i forummet og på galleriet ??. Mener denne side MOTORCYKELGALLERI.DK skal handle om mc'er og alt hvad der dertil hører og intet andet !!!. Ingen herinde gider at kigge på links om pcspil, lette håndvåben eller svare på hvordan fætter Peters corolla 1.3 skal stå i tandremmen eller se billeder af en eller anden fakers påståede ejerskab af en 400 hestes 18karats guldforgyldt yamaha r1 med colombianske nummerplader. LIGGER NOGEN INDE MED FORSLAG TIL AT BEGRÆNSE DET SÅ SMID ENDELIG ET FORSLAG PÅ MAIL TIL ADMIN.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opret din mc her
  • #1   24. aug 2004 Bare køb en Aprilia Tuono ... så forsvinder det dårlige humør efter hver tur *S* Fruen siger jeg ligner en der har sovet med en bøjle i munden hver gang den parkeres *S*

    Men ja det er useriøst til tider gud ske lov er der mange der gør lidt ud af det


  • #2   25. aug 2004 Jeg synes egentlig der skal være plads til lidt af hvert herinde, dog skal der være en grænse, det er klart. Men efterhånden som man begynder at kende hinanden lidt, kan der jo ske det, at der kommer andre emner, end lige mc'er. Det er vel en naturlig følge.

    >>>Martin


Kommentér på:
Opret din mc her

Annonce