620 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Lige her omkring... Lige her omkring...

Med tanke på 2008 sæson... Så er det lige ved denne tid, at de første MC-ulykker kommer.... Det er med spænding jeg kigger på forum - er den første kommet i asfalten? Det er lige i disse dage jeg selv kunne finde på at trille årets første tur. Sikkert som så mange andre? Men..... Husk nu.
3-6 grader varme giver ikke bid dæk/vej!
Så vidt jeg husker var de første 3 "ulykker" sidste år ret harmløse. Tror nok... det var 2 x ZX9 og en R1 der måtte melde sig som de første der røg ned. Lidt for meget krudt ud af rundkørsel osv. - Der var ikke bid så - ned måtte de.
Jeg skal ikke male fanden på væggen. Vi har haft et par sæsoner med for mange ulykker. Men måske almindelig omtanke kunne forhindre de første af slagsen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige her omkring...
  • #1   1. mar 2009 Ja, MC'ere i trafikken betyder MC ulykker. Men kunne vi dog bare undgå de dumme forårsture i nærkontakt med vejen? Folk har siddet i flere måneder og ventet på, at muligheden byder sig for og lufte dyret. At temperaturen er 3-6 grader har de fleste ikke tænkt på. De smider biken i en heftig acceleration eller ud af en rundkørsel med omlakering og småskrammer til følge... Husk det nu!

• #2   1. mar 2009 Nå, Jan bor du så tæt på grænsen???
    Nej det var rigtig godt vejr til den første tur for mange, jeg har helårs forsikring, så det er et par uger siden jeg fik årets første tur, dog på min kinøjser cykel som skulle sælges.

• #3   1. mar 2009 ork . der er folk der allerede køre på kanten af dækket . jeg blev ringet op idag af en som ville høre om jeg skulle med ud at kører . han havde kørt for et par dage siden første gang og der var han allerede ude på kanten af dækket . jeg tror nu bare jeg venter med den slags . man kan be´ om det på mange måder !.

Kommentér på:
Lige her omkring...

Annonce